herkenbaar?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by janssens, Feb 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janssens

janssens Nieuw lid

Feb 4, 2009
    1
    0
    0
    Hallo,

Ik heb even een vraagje en weet dat het altijd verschillend is bij iedereen en dat ik gewoon moet afwachten tot ik een test kan doen maar ben zomaar benieuwd of iemand dit herkend?
    Ik moet over een week ongeveer eigenlijk ongesteld worden maar wij zijn nu benieuwd of ik misschien wel zwanger ben. Ik ben namelijk ongeveer 4 maanden van de pil af en heb nu enkele symptomen/klachten die ik normaal voor mijn ongesteldheid nooit heb gehad. Nu ben ik benieuwd of dit iemand herkent of dat iemand dit bijv ook ooit gehad heeft terwijl ze gewoon daarna ongesteld werden.
    Ik heb ongeveer 4 dagen geleden namelijk een beetje bruine afscheiding gehad tijdens het afvegen en nu ook de laatste 2 dagen last van krampen in mijn onderbuik, smorgens alleen en snachts. ik heb overdag ook een beetje opgeblazen buikgevoel. Voor de rest nergens last van.
    zouden dit symptomen voor een zwangerschap kunnen zijn?

Groeten Cindy

2. bee097

bee097 Lid

Jan 18, 2009
    66
    0
    0
    Hi,
    Ik heb hetzelfde dus, ook last van bruine afscheiding, en ben net ongesteld geweest.. en maagkrampjes.. het zou zo kunnen zijn is me verteld, dat het symptonen daarvan zijn, maar jij en ik weten het pas zeker door test;)

Xx

3. moon0810

moon0810 Actief lid

Feb 2, 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Hoi!

Ik heb hetzelfde, behalve dan de bruine afscheiding.

Moet ook pas over een week weer ongesteld (volgende week vrijdag) maar heb ook al 1.5 week last van een soort ongi krampen in m'n buik. Sinds gisteren ook last van zere tepels.

Nu hoorde ik ook van testen die je 4 dagen voor je NOD kan gebruiken.
    Dus wie weet een idee.

lfs Monique

4. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    hallo!

Ik heb dit ook gehad, ik wist het zo zeker dat ik een week voor NOD al begon met testen, eerst nog nega maar 5 dagen voor NOD lichte streep, op NOD duidelijke streep en digitale die positief was!
    Ik voelde me ook anders, krampjes idd, opgeblazen gevoel, ik weet niet, ik voelde het gewoon. Overigens heb ik sinds ik zwanger ben geen bloed of bruinverlies gehad, maar dit is bij iedereen verschillend natuurlijk.
    Maar het kan dus zeker zo zijn...nog even geduld!
    Succes en laat het even weten he! ;)

Share This Page