Dag dames, ik heb last van een paar dingen en vraag me af of ik zwanger kan zijn? - gevoelige borsten. Ze doen soms echt pijn. Eerder deed het geen zeer als ik op mijn borsten drukte maar nu wel. - uitblijven ongesteldheid. (zie onderaan mijn cyclusbanner) - Af en toe wat gerommel in mijn darmen. Van moeheid of misselijkheid is (nog) geen sprake. Ik ben de laatste keer ongesteld geweest op 19 februari. Ik ben gestopt met de pil op 15 januari. Wel kort nog maar dus. En erg veel sex gehad de afgelopen maanden met mijn man. Wat denken jullie? Grote kans op zwangerschap?
Hoi Damstertje, Dat is erg moeilijk te zeggen. Iedereen beleeft het anders. Het kan een beginnende ongi zijn, maar het kunnen ook beginnende zwangerschapskwaaltjes zijn. Natuurlijk hoop ik het laatste voor je! Afgelopen maand had ik ook een heel ander gevoel. Ik was vreselijk moe, had ook een vreemd gevoel in mijn onderbuik, gevoelige borsten etc. Helaas werd ik gisteren ongesteld. Kennelijk zijn bij mij de klachten steeds anders, dus ik durf niet meer van een zwangerschap uit te gaan voorlopig. Als je over tijd bent, zou ik gewoon testen. Dan weet je meteen waar je aan toe bent. Succes! Liefs, S.
Kan ik nu al testen dan? Is het niet nog wat vroeg? Hoop het ook heel erg. Kan het me alleen niet goed voorstellen dat het écht zo is. Zo'n gek idee, een baby in MIJN buik. Maar waarom ook niet.
meid ej kan al testen vanaf 1dag na verwachte ongi dus als je 1dag overtijd bent! dus waar wacht je op!
Tuurlijk kan het zo zijn dat je zwanger bent, maar het kan ook zijn dat je cyclus nog wat onregelmatig is door het stoppen met de pil. Als je test, heb je waarschijnlijk meer duidelijkheid...
Ok. Als ik morgen middag nog niet ongesteld ben geworden koop ik mooi een test. Dan ga ik zaterdag gelijk testen, dan zijn mijn man en ik allebei vrij. Maakt het nog uit wanneer je de test doet? Is het nog steeds zo dat het met je eerste ochtendurine het beste is?
met sommige testen maakt het niet uit maar ik zou lekker s'ochtends doen (kan je er lekker de hele dag nog van genieten) succes xx
Goeiemorgen, dit is al mijn 6e dag over tijd. Ik ga straks werken en als ik tussen de middag niet ongesteld uit mijn werk kom, dan ga ik met manlief naar het Kruidvat een test halen (en maar hopen dat we geen bekenden tegenkomen, want de stad is klein). Heb vannacht slecht geslapen, en mijn man ook. Allebei een beetje zenuwachtig. En van alle stress heb ik koortsblaasjes bij mijn lip gekregen. In één nacht tijd... Willen jullie aub voor me duimen?
Hartelijk dank voor jullie reacties allemaal. Helaas was de uitslag negatief. Nu maar afwachten tot ik ongesteld word en anders over een aantal dagen nog maar eens proberen.