sorry allemaal. zou de test vanmorgen doen. maar toen was het druk druk druk, en mn schoonouders kwamen. misschien doe ik de test straks en anders morgenvroeg. wat is het beste voor die testen van de kruidvat(2 voor 5 euro)
waarschijnlijk hoef ik niet meer te testen. want heb heel klein beetje bruinig bloed en ook heel klein beetje felrood. had vandaag tampon ingedaan want had (ongesteldheids)buikpijn en dat zat daar dus op. of kan het innestelingsbloeding zijn???
innestelingsbloeding dan is dat wel erg laat. of het is op een ander moment gebeurd dan jij denkt hahaha. nou ik zou vanacht afwachten en ander morgen er even een testje tegen aan gooien. dan weet je in ieder gevaal waar je aan toe bent liefs
ik wacht ff af of de ongesteldheid vanacht doorzet en anders overleg ik ff met mn vriend wat we gaan doen. denk morgen sowieso een test. liefs
heb zonet de test gedaan en er stond 1 streepje op (controlestreepje) dus niet zwanger. hopelijk word ik dan snel ongesteld en kan ik met de pil beginnen. liefs
ja precies aan de ene kant vind ik het jammer dat ik niet zwanger ben en aan de andere kant ben ik ook wel een beetje opgelucht. hopelijk ben ik snel zwanger en dan meteen aan de pil
nou meid dan hoop ik idd dat je snel ongi word en je aan e pil kunt. nu weet je wel waar je aan toe bent dat is ook wel beter! liefs
Ooooh man! Wat een spanning!!!! Ik zit hier te stuiteren op mijn stoel Ik ga je topic in de gaten houden!
mn vriend wil dat ik morgenochtend al een test doe. maar ik wil het donderdag pas doen. anders weet ik wel dat er toch weer maar 1 streepje(controlestreepje) op staat.