ik heb de testen van de kruidvat 2 voor 5 euro dan is het nog "leuk" om te testen (voor dat bedrag bedoel ik)
Ja inderdaad.. Die digitale zijn lekker duur, zeker als er dan komt te staan dat je niet zwanger bent
Haha jah dat is lullig, heb je je scheel betaalt aan de digitale krijg je nieuws wat je niet wilt horen,, als je 2 voor 5 euro hebt kun je nog een keer een nieuwe halen ( nou jah 2 eigenlijk )
Hoi ik lees je topic nu net .. en zie dat je nog steeds niet ongesteld bent!! je bent nog niet zo heel lang geleden bevallen en waarschijnlijk moet je hele menstruatie cyclus nog op orde komen. Had je voor je zwangerschap een regelmatige cyclus? Ik zou je niet te druk maken het moet allemaal nog op gang komen! Groetjes mama_rose
dit weekend weer een test gedaan en niet zwanger. maar ook nog steeds geen ongesteldheid te zien. laatst had ik 2 dagen een klein beetje bruin bloed. maar daarna verder niks meer.
Goh zou je cyclus in de war zijn omdat je net bent bevallen? Je lichaam zit nog vol met hormonen dus niet zo vreemd dat het niet meteen weer gaat zoals voor je zwangerschap.
hoi ik zie aan je banner dat je op dezelfde dag als mij uitgerekend bent! spannend he? ben je er al helemaal klaar voor? greetz marion