kijk ik net naar het nieuws, komt er een bericht over het gevaar van de mexicaanse griep bij zwangere vrouwen. De kans dat je besmet raakt is 4x zo groot. Ook de kans op overlijden aan de griep is groter! Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben goed geschrokken!
Nou ik heb het ook net gehoord en wilde eigenlijk zelf een topic openen. Ben ook wel geschrokken. Half Augustus zou er bekend gemaakt worden op zwangere eerst geent moeten worden. Maar dan vraag ik me af is dit wel getest? Niet dat dit dadelijk (achteraf) schadelijk voor mijn kindje is. Misschien dat iemand hier al meer info over heeft?
logisch dat we vatbaarder zijn onze weerstand is niet de beste ...... verder wordt het getest gister koppen groot in kranten testers voor virussen gezocht. geloof dat ik al meerdere topics heb voorbij zien komen en gereageerd ga nu niet stressen das nog erger dan die griep. belangrijste tip is handen wassen
Omdat hier al een topic over is (link is eerder al gegeven), doe ik dit topic op slot. Groetjes, Josien