O wat frustrerend is dit zwanger worden toch...:x Ik heb allerlei symptomen en het voelt deze maand heel anders, maar na 5 ronden wil ik het gewoon niet geloven.... Sinds mijn (vermoedelijke) eisprong heb ik ontzettende lage rugpijn. En op de dag van (waarschijnlijke) innestelling heb ik ongesteldheidachtige buikpijn gehad. Sindsdien vloei ik iets meer dan normaal en heb ik al twee keer wat (sorry onsmakelijk) geel slijm verloren. Verder ben ik misselijk na het eten (niet specifiek s'morgens) en heb ik sinds vandaag maagzuur. Ook zijn mijn borsten niet pijnlijk terwijl ik dit normaal wel heb een paar dagen voor mijn ongesteldheid... Gekmakend want de 24e is pas mijn NOD en dan test ik vast weer negatief net als de vorige (5) keren
Hoi, Ik herken het heel erg wat je schrijft. Ik ben momenteel bezig in ronde 7 En heb nu ook een ander gevoel als normaal. Mijn NOD is morgen maar ik denk ook van nou het zal wel niet.... Ook heb ik de laatste week vaak last van maagzuur. En afscheiding ook anders als normaal. Ik heb wel last van me (.)(.) en veel anders als ik voorheen had. Maar een menselijk lichaam is vreemd. Ik was vorige ronde 2 dgn overtijd en toen was me lijf helemaal van slag helaas ook negatief getest. Nu ga ik pas na 2 dgn overtijd testen. Hou je taai en mischien is het nu voor jou wel raak. Ik ga duimen voor je. Groetjes Lynette
Hoi Lynette, Bedankt voor de bemoedigende woorden Het is zo fijn om hier te lezen dat er meer zijn die met precies dezelfde gevoelens lopen! Ik zie trouwens dat jij ook nuvaring hebt gebruikt, ik ook. Ik heb daar best van moeten afkikken. Vooral de eerste drie maanden had ik heel veel zwangerschapssymptomen. Ook mijn humeur ging er flink op achteruit en daarom ben ik sinds 8 weken Efamol PMP aan het slikken. Dat helpt echt enorm!!! Nu heb ik geen klachten meer en mijn cyclus is perfect 28 dagen. Nu hopen dat het ook helpt om zwanger te worden Jij ook heel veel succes, ben erg benieuwd!!!
Hallo Mara, Heel erg herkenbaar wat je schrijft... Ik heb precies hetzelfde als jij...Ben ook in mijn 5de ronde bezig en heb dezelfde symptomen als jij...Een soort van wagenziek gevoel de hele dag...Het geelachtige verlies...Soms wat steken en precies in de vorm van de baarmoeder...Klein rondje tussen je navel en schaamheuvel in...Nu moeten we even afwachten he? Is niet echt leuk dat wachten vind ik...Zit er steeds maar over te lezen hoe een innesteling voelt en dat soort dingen... Ik lees het wel van je en jij misschien ook van mij. Vriendelijke groet, Lindsey
Hoi Lindsey, O spannend joh! Ja je gaat inderdaad overal proberen te lezen hoe en wat je moet voelen, heel herkenbaar. Ik inmiddels in al tig keren mijn symptomen gezocht op google, maar we moeten inderdaad maar gewoon afwachten. Succes!!!