Wat jammer Huppel. Volgende keer beter, ja geld ook voor mij helaas. Hoop dat het snel raak is! Liefs tan
Dat is balen!!! Je bent 3 dagen voordat je ei eraan komt, het meest vruchtbaar. Heel veel succes met "klussen" Liefs, mussie
De bloedtest was negatief ,maar nog geen regels dag 15 Hoe kan dit toch : Zeker aan het ontpillen. Jammer ](*,)
Eind mei. Nu voel me echt raar die onzekerheid Weet je als het noets ok volgende keer beter. Maar ja nu blijven ze zo achter , ik voel me ja raar Ik ga misch nog eens testen : ik weet het gewoon niet. Voel me de laatste tijd heel onzeker en soms gaat het mij niet. Groetjes
Beste Huppel, je naam verraad je onrustigheid. Ik ben ook een Huppel en wij zijn va oktober bezig. Bijna een jaar. Geduld is echt het enige wat je er doorheen sleept en wanneer je mei gestopt bent heb je waarschijnlijk nog wel last van ontpillen. Bij mij duurde het wel 8 maanden. Al die rare klachten en toestanden. Je moet eerst netjes weten wanneer je ongeveer iedere maand ongi word en wanneer je dat weet, weet je ook wanneer je eispong is. 3dagen voor en 1 dag na de eispong ben je het meest vruchtbaar. Gewoon genieten van alle leuke dingen die je kan doen nu je nog niet zwanger bent (want echt, je bent niet zwanger: nog niet-->komt vanzelf) Ik heb me gisteravond ook ff lekker lamgezopen (dat is overdreven maar ik had wel goeie schik) Succes met wachten!
Ja ik weet het het is vaak niet makkelijk voor sommige mensen die langer aan het proberen zijn ale respect. Nu we zijn nog maar net 4 maanden bezig ik weet. Ik heb al een gezond zoontje van 2,5jaar.bij mijn eerste zwangerschap heet het zo een kleine 5 maanden geduurd , maar niets is het zelfde. Ik ga blijf positief denken en wie weet he Het is alleen een beetje raar allemaal. Wie weet is er nog een kansje zo niet blijf ik positief zo ben ik wel Het is alleen die twijfel he Groetjes
Hallo allemaal, ik ben nu 20 dagen over tijd Zou ik nog eens bloed laten trekken of gewoon wachten : Groetjes
Ik zou gek worden van die onzekerheid! Als jij je er fijner bij voelt deed ik gewoon nóg een keer die test en liet ik nog een keer bloedprikken!!!! Succes meid!
Ik zou ook nog een keer bloed laten prikken hoor. Jeetje hoe hou je dit vol. En dan zeg je ook nog: of GEWOON wachten. Ik kan niet eens 1 dag wachten Liefs, mussie
Hallo, ben vandaag bloed gaan laten nemen Nu de dokter zegt dat er veel kans bestaat dat ik geen eisprong heb gehad deze maand : : Nu ik wist niet dat het bestond Stiekem blijf ik natuurlijk hopen he ik ben tenslotte vandaag 21 dagen er over groetjes :bounce:
De bloedtest was negatief Ik heb geen eisprong gehad vermoed de dokter : : Ik wist niet dat dat kon. Nu heb ik pas vragen hoe moet dat volgende maand?hoe weet ik wanneer de op bezoek komen? ik weet het niet zo goed meer? Heeft iemand dit al mee gemaakt? Aub ik voel me zo onzeker alles is een beetje in de knoop Groetjes :shaking:
Hoi huppel Ik heb dat de laatste keer ook gehad. Ik had 21 juni de laatste menstruatie en de volgende kwam pas op 28 augustus dus je begrijpt dat wij er ook een heel dozijn testen tegenaan gegooid hebben. Ik had ook geen eisprong gehad en dan zit je wel de hele tijd in onzekerheid. Ik was uiteindelijk blij dat de duivels er waren zodat we weer naar een volgende ronde konden. Maar nu blijft wel die onzekerheid of we nu deze maand wel een eisprong hebben. Ik heb normaal niet zo'n regelmatige cyclus maar zolang was hij nog nooit geweest. We hopen er gewoon het beste van meer kun je toch niet doen. Ik zal hard voor je duimen dat het snel positief uitpakt voor je. Veel liefs joyce.