maak er maar ook een foto van want het tekstje gaat weg na 2 minuten ofzo is ook zonde als je geen foto hebt!!!
Nou, ik ben echt zwanger! Ook de cb test geeft aan dat ik zwanger ben en zelfs al best een tijdje: de bevruchting heeft 3+ weken geleden plaats gevonden. Volgens de beschrijving rekent de huisarts vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie... die van mij was 48 dagen geleden, maar ik heb geen regelmatige cyclus. Ik kan er dus het beste een week of 2 bij optellen denk ik? Ik ben dus een maand/anderhalve maand zwanger? Of niet?
he dat is fijn al een paar weken gehad!!!! Als je terug dekt heb je niks gemerkt ofzo...krampen of zoiets!! Nou die eerste dag van je laatste menstruatie zou ik niet vanuit gaan...
Nee, precies, dat dacht ik ook al. Als ik terug denk heb ik wel last gehad, maar dat had ik ook als ik ongesteld moest worden. Het enige wat ik de laatste paar weken heb is dat ik me futloos voelde en de laatste paar dagen ben ik misselijk (niet alleen 's ochtends). Maar ja, futloos voelde ik me ook als ik ongesteld moest worden. Mijn periode was altijd erg pijnlijk. Dus ik dacht dat ik ongesteld moest worden!! Gisteren keek ik op welke dag van de cyclus ik zat en dat bleek dag 67 te zijn. Ik zei tegen mijn man 'zal ik morgen voor de zekerheid een test doen?' en hij zei gelijk 'doe dat maar ja!' heel ondeugend Toen ik hem belde net had hij het al verwacht!! haha
3+ geeft hij aan dan nog twee weken erbij van voor je ei dus 5 wk tel er een week bij op 6 wk als je daar van uit gaat valt het alleen maar mee als je langer zwanger bent op 22 feb
mm en hoelang is dit al aan de gang? dat ongi gevoel want dat heb je ook als je zwanger bent namelijk.. Dat blijft spannend tot je echo dan, maar je krijgt dan wel gelijk een mooi kindje te zien meid!!!
5-6 weken, wauw!! Het stomme is dat dat ongi gevoel al zeker 2-3 weken gaande was. Ik zei ook nog tegen mijn man van dat ik graag wilde dat ik eindelijk maar weer eens ongesteld werd, want dit was ook niks, er zo tegenaan hikken. Maar ik heb zo vaak gedacht (gehoopt) dat ik zwanger was doordat ik ongi gevoelens had en vervolgens was de test negatief... dat ik nu echt dacht dat ik ongi moest worden!
Ik weet nog goed dat ik in het begin van mijn zwangerschap best een flinke tijd het gevoel had alsof ik ongi moest worden. Gek he? maar 3+ op de CB test is wel mooi zeg! Dan ben je inderdaad al een week of 3-6 onderweg. je zult wel een termijnecho krijgen op je eerste check. Dan weet je het zeker. Voor nu gewoon genieten. Enne...misselijkheid en futloosheid horen er allemaal bij. Mijn gyn zei tegen me: dan ben je écht lekker zwanger ( toen ik me beklaagde over de ontzettend misleidende naam "ochtend"misselijkheid, want ik was 24-7 misselijk....)
Haha, ook hier ben ik de hele dag met vlagen misselijk. Maar wel heel lichtjes, daarom dacht ik ook niet gelijk aan een zwangerschap! Ben echt zooooooo blij! Kan niet wachten tot mijn man thuis is! Uiteraard heeft hij precies vandaag een dubbele vergadering en is hij pas om 23.00-23.30 uur thuis haha. En ik ben al zo ongeduldig! Het voelt nog wel heel onwerkelijk...
OOoohh heb het hele topic even gelezen en heb helemaal de kriebels!!! Vind het altijd zo leuk om dit soort berichtjes te lezen! Zolang al aan het proberen en dan TOCH zwanger! Goed man! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!! Op naar de 22e!
WOW Zindy..wat een zinderend bericht Om deze plus en je 3+ kan niemand heen.. Van harte.....en genieten!! liefs
Dank jullie wel!!!! Op zich is een jaar+ misschien niet lang (bij sommigen duurt het jaaaren), maar ik ging toch twijfelen. We zijn jong, gezond... dus waarom lukte het nou niet? En vanochtend op de wc keek ik naar de test om te zien of het streepje er was in het controlevenster. Of ie het deed. En ineens zie ik die plus!! Ik keek meteen of de test nog wel goed was (houdbaarheidsdatum) haha. Kon het niet geloven. Kan het nog steeds niet geloven, ben in de zevende hemel!
Ik had precies hetzelfde hoor! Onregelmatige cyclus, alleen nog iets erger dan jou want ik was al 5 maanden niet ongie geweest. En toen had ik het gevoel dat ik zwanger was en heb precies dezelfde test als jou gedaan(zie mijn album). Precies even duidelijk als jou! En trouwens ook dezelfde clearblue gedaan dezelfde dag! Hihi!