Ben ik zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sproettie, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Ik stel even een vraag die zoveel vrouwen op forums vragen maar tja ik doe het ook maar!

Sinds afgelopen woensdag/donderdag heb ik erge steken en pijn gekregen in mijn lies. Met bepaalde bewegingen deed en doet het nog meer pijn en ik controleerde die avond mijn lies omdat ik eerder een liesbreuk heb gehad. Maar er zat geen bult en mijn schoonmoeder zei misschien heb je iets aan je darmen een verstopping of blindedarmontsteking maar de pijn was aan beide kanten en had juist diaree. Het werd weekend dus ik kon niet meer langs de huisarts.

Toch heb ik zondag maar even naar de huisartsen post gebeld want het deed echt zeer en de pijn trok naar mijn schaamlippen toe een soort steek naar mijn benen enz.

Dan maar zelf verder denken want ik mocht niet langs komen maar moest maar afwachten met paracetemol.
    Ik had woensdag nacht ook overgegeven en was laatst erg misselijk en naar en had iedere dag verhoging van 37,6.
    Ik moet ook nieuwe bh's want ze zijn allemaal te klein geworden eigenlijk deze maand.
    Ik ga ieder uur plassen of meer in een uur en heb constant last van mijn darmen en kan smorgens bijna mijn bed niet uit terwijl ik vakantie heb. Dus die dingen kwamen bij me op toen ik die pijn voelde en ging eens op internet kijken..

Daar hebben ze het steeds over bandenpijn en een soort ongesteldheids pijn als je net zwanger bent omdat je baarmoeder groter wordt. Maar de pijn is te vergelijken met ongesteldheidspijn alleen dan erger en niet tijdens mijn menstruatie.
    Ik heb trouwens nooit echt pijn bij ong af en toe eens.

Ik slik iedere dag de pil maar was hem 2 x vergeten deze maand en heb er een een dag later ingenomen en natuurlijk diaree gehad dus grote kans dat het raak is.. ik dacht ach dat zal wel niet zo'n kwaad kunnen..
    Als ik ongesteld zou moeten worden is mijn stopweek over 3 dagen.
    Dus wordt ik over 3 a 4 dagen ongesteld maar dat is geen natuurlijke ongesteldheid..
    Kan ik me gewoon gaan testen? ik heb wat ochtendurine opgevangen in een vaccumdoosje en schoongemaakt de buitenkant dan en gekoeld bewaard voor eventueel vanmiddag.. kan dat nog?

Ik weet het niet meer.. ik moet om 12 uur bij de huisarts zijn misschien ben ik wel gewoon zwanger..
    Wat denken jullie?

Oh hier wordt je echt zenuwachtig en gek van zeg!
    Als ik zwanger ben, dan zijn we echt blij ondanks dat het niet gepand is.

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Eh misschien even testen?
    Er is een heel scala aan klachten die allemaal bij een zwangerschap kunnen horen. Maar je kunt ze ook hebben als je niet zwanger bent.

Succes bij de huisarts!

3. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    tja even afwachten wat de dokter zegt.. ik ben zoooo benieuwd!

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik zou gewoon een test doen

5. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ja die heeft de dokter net genomen alleen zegt ze dat het te vroeg is om het nual te kunnen zien..
    Ik moet morgen bloedprikken en stoppen met de pil zodat we kunnen kijken of ik ongesteld wordt ja of nee..
    Anders denken ze aan een baarmoeder ontsteking.. tja ik weet het ook niet..

Deel Deze Pagina