Pff.. moet het even kwijt hoor.. ik voel me zooo anders dan bij de 1e zwangerschap. Bij de eerste merkte ik in het begin behalve misselijkheid nog maar weinig veranderingen. Nu ben ik heel 'anders' misselijk, niet constant zoals toen, maar echt in vlagen. Ook heb ik al last van mijn rug en mijn buik, dat kwam destijds pas na een week of 16. Ook heb ik al hele opgezette en lekkende borsten... Ik begin me al weer druk te maken dat ik misschien al verder ben, krijg ook echt een aardige buik... maar ja :S Ik ben eind mei nog ongesteld geweest en in april had ik nog een negatieve test. Ik had laatst zelfs met lopen al iets wat echt op een 'harde' buik leek. Vooral die last van mn buik en rug zijn al echt vervelend, maar ik voel me dan zo'n aansteller met zo'n prille zwangerschap! Mijn vriend zat al grapjes te maken over tweelingen enzo.. en mijn zus had hetzelfde met haar zwangerschappen en volgens haar had het misschien te maken met verschil jongen/meisje... Ik heb al bijna 2 weken een benauwend gevoel boven in mn buik, mn buik is daar ook al echt opgezet, mn bh zit opeens ook veel te strak daar.. dit kan ik me van toen zelfs helemaal niet herinneren.. komt het iemand bekend voor? Ik moet pas over 2 weken naar de vk... ik ben zoooo benieuwd hoe ver ik nou eigenlijk precies ben... of begin ik me gewoon van alles in mn hoofd te halen?