Ja ik heb hier vier testen liggen met een licht streepje, drie van matcare en 1 vd kruidvat. Vandaag vallen de klachten weer erg mee daarom word ik ook zo onzeker hiervan. Maar de afgelopen dagen wel last gehad van de buitenzijde van mijn borsten, een kloppend en warm gevoel, vorige week was ik wat wartaal aan het praten, erg pijn in mijn onderbuik net boven m'n venusheuvel, stekende pijn in mijn liezen waardoor nu mijn bovenbenen erg zeer doen, soort van spierpijn, erg moe, soms wat duizelig. En jij? Ben heel benieuwd naar jou klachten. Wanneer was jou nod, ook op woensdag?
bij mij zijn de klachten nu ook minder hoor, schijnt wel normaal te zijn! alleen de steken onderin mn buik/zij/rug houden aan.. vorige week kwam ik ook niet uit mn woorden haha! ik moest gewoon 26 zeggen maar kreeg het er niet uit echt appart Duizelig ben ik ook geweest, ging bijna van mn stokje (heb ik nog nooit gehad) en heb n "vol" gevoel, niet misselijk maar wel dat t heel hoog zit zeg maar.. krijg nu ook gevoelige tepels (heb ik nog niet gehad) heb ook trillende benen gehad en de dag erna gigantisch spierpijn (van t niets doen denk ik haha) dus beetje het zelfde als bij jou... ik heb t gevoel dat we allebei gewoon zwanger zijn en jij helemaal want jij hebt tog getest met n betrouwbare test? en 4 keer nogwel! mijn nod is n beetje moeilijk was ik was dus aan de pil en ben m 1 keer vergeten, daarna ongest geworden maar veel minder dan normaal en n andere kleur... dus eigenlijk moeilijk te zeggen maar als ik toen niet "ongesteld" zou zijn geweest was het op n zondag/maandag.. als k t goed heb..
Nou spannend hoor. Ik heb nog niet echt hele zere borsten/tepels. Zou eigenlijk al doet het erg veel pijn zoals ze zeggen het toch willen hebben. Dat geeft alleen maar zekerheid. Mijn gevoel zegt ook wel zwanger hoor, maar wil het eerst overduidelijk zien voordat ik uit mijn dak ga.
Nou ik heb niet kunnen wachten tot morgenvroeg, dus net getest (weer een van kruitvat) Maar ook dit keer een lichte streep. Heb weer geprobeert foto's te maken maar volgens mij niet duidelijk genoeg. Dus nu ga ik maar wachten tot aankomend weekend en dan hopen dat de CB zwanger aan geeft. Ik heb veel klachten, wel de ene keer meer dan de andere keer. Dit zijn mijn klachten allemaal (geweest): *rugpijn *last van mijn borsten/tepels *pijn in mijn onderbuik (soort steken) *misselijk --> vandaag heel erg *errug moe *kan minder eten als anders *veel plassen *dement aan het worden *soms wartaal uitslaan *veel meer dromen dan anders Ik vind het wel leuk dat we met z'n 3-en zijn! Ik had woensdag moeten worden.
Ik heb foto's in mijn album gedaan maar zelf moet ik goed kijken wil ik het streepje terugvinden. PLEASE LAAT DE TEST POSITIEF ZIJN! [-o< [-o<
ik zie echt 3 keer een streep hoor!ondanks dat de foto's erg onduidelijk zijn,ik durf je wel alvast te feliciteren!
Ja ik weet dat de foto's erg onduidelijk zijn maar als jullie ze ook zien verbeeld ik het me in elk geval niet! Dank jullie wel! Ik ga nu genieten van ons wondertje! \/
Nou ook mijn test staat in mijn album. Durf alleen nog geen banner aan te maken. Het streepje lijkt alleen heel ietsje duidelijker op de foto dan in het echt.
Mijn man is erg blij maar heeft wel iets van wacht nog even op de andere test. Anders is het zo erg als het uiteindelijk toch niet zo is!
heeey lieff erg duidelijke streep hoor dusse namens mij en de feestcommissie GEFELICITEERD Suus81 Jij natuurlijk ook van harte, ondanks de vagere foto's zie ik een mooie streep VAN HARTE liefs triez
Nou de streepjes zijn duidelijk te zien hoor ! En ook de digitale zou nu gewoon zwanger zeggen denk ik ! Gefeliciteerd ! Ik snap dat het fijn is om een vette streep te zien. Dus of testen met een digitale test die zegt gewoon zwanger of niet zwanger ! of een paar dagen wachten ! groetjes linda