Hoi Meiden, Ik heb even een vraagje, dit is mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil. Nu heb ik volgens mij op dag 25 mijn eisprong gehad, positieve ovutest gehad van de week. Is het nu zo dat ik ervan uit kan gaan dat ik over een week of twee ongesteld wordt? (hebben het nog even met cd's gedaan) alvast bedankt. groetjes
misschien heb je wel een hele lange cyclus , als je pas dag 25 een eisprong hebt gehad lijkt het me toch niet dat je over een paar dagen al ongi word.
En als je geen eisprong hebt gehad? Word je dan ook ongie? Ik dacht zelf dat je na je ei na 10 dagen ongie werd. Maar kan er naast zitten hoor.
kan veerschillend zijn.. de meeste vrouwen worden idd na 10 a 14 dgn ongi na een eisprong. Soms was dit bij mij eerder maar ook wel eens later.
het is wat genuanceerder dan dit.. je menstrueert 11 tot 16 dagen na je eisprong. en je KAN menstrueren zonder eisprong, maar hoeft ook niet.
Klopt helemaal Natas. Het is vaak zo dat wanneer je geen eisprong (of zelden) hebt je onregelmatige cycli's hebt. Wilde alleen maar duidelijk maken dat wanneer je menstrueerd het niet automatisch hoeft te betekenen dat je ook een eisprong hebt gehad. Daar bestaat nog wel es verwarring over 8)