dag dames, vaak hoor je al dat er dames allerlei symptomen hebben voor ze de positieve test in handen hebben... dit keer gaat het hier dus niet over.. ik heb juist het omgekeerde, wel de positieve test, maar geen symptomen, of te minste minimaal, opgezette borsten en meer dan normaal gevoelige tepels, daar houd het echt bij op... zijn er meer die dit hebben, dat je je soms wel afvraagt okee de test zegt van wel, maar heeft deze zich niet vergist. ik weet wel je zou eigenlijk blij moeten zijn dat het "nog" zo makkelijk gaat, we hebben nog een tijdje te gaan, maar zou toch blij zijn als ik te minste een keer echt in de wc pot mag hangen, dan voelt het wat echter... misschien een lang verhaal en een beetje zeurderig, maar moest het echt even kwijt groetjes jamejozie
dat is voor iedereen verschillend, bij mij begon het pas vanaf 7 weken, geniet er nog maar van, straks hang je kotsend boven het toilet
Ik kan het me wel voorstellen hoor! Je wilt je gewoon zwanger voelen, anders voelt het niet echt... Maar je mag al bijna naar de VK, daar word je vast wat zekerder van en kan je beginnen met genieten!! Liefs, Mrs Hair
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb zelfs geen opgezwollen borsten. Geen enkele aanwijzing dat ik zwanger ben. Ga bijna twijfelen aan de zwangerschapstesten.....heb er alleen 2 van de kruidvat gedaan. Die 2 voor 5 euro.
Hier ook erg weinig last. Wat last van darmen en wat meer wit bij het afvegen en beetje moe. Maar verder nergens last van. Ik had liever al 60 x boven de pot gehangen, maar volgens het ziekenhuis is het heel normaal dat je soms nog niets voelt.
Ik kan me helemaal voorstellen dat je twijfelt! Maar het is toch écht positief hoor, zo'n test liegt niet! Bij mijn eerste zwangerschap had ik werkelijk óveral last van: steekjes in de buik, zeer pijnlijke borsten, misselijk, moe, hoofdpijn, rugpijn, wazig in mijn hoofd... en dat heeft ook zowat de hele zwangerschap geduurd Nu ben ik weer zwanger en heb behalve soms een vlaag van misselijkheid en wat vermoeidheid nergens last van. En tóch had ik gisteren een goede echo! Probeer je niet te druk te maken... Je gaat écht nog wel wat voelen. Geniet ervan!
hier ook niets van kwalen, enkel wat moe en daardoor veel minder geduld :S ik mag dan ook pas 25 augustus voor een eerste echo en lijkt nog heel ver weg om die bevestiging te krijgen... sommige dagen sta ik er niet eens bij stil dat ik zwanger ben omdat ik mij niet anders voel dan normaal
in het begin alleen wat zere borsten en een paar weken geleden moe. je zou haast denken dat ik het verzonnen heb maar er groeit toch echt een klein mensje in me
gelukkig dat ik hier toch niet de enigste in ben, je hoort zoveel dat er zoveel mensen al zo snel van allelei kwaaltjes hebben... natuurlijk is het mooier als je eigenlijk nergens last van hebt, want als je uiteindelijk wel boven de wc komt te hangen denk je, had ik maar nergens last van.....
Ik had dat bij mijn 1ste zwangerschap ook, bijna geen symptonen en toch bleek ik zwanger, terwijl ik me echt niet zwanger voelde.. Nu is het terug zo, ben enkele dagen overtijd, ga over enkele dagen testen en dat zullen we het weten..spannende momenten.. veel succes nog!!groetjes
ik had ook echt helemaal nergens last van voor de test. deed hem enkel omdat ik een week overtijd was, maar niets gaf aan dat ik wel eens zwanger kon zijn en zie me nu
Ik heb hetzelfde. Voor het eerst zwanger met behulp van clomid en duphaston, dus heeeeel erg blij met de positieve test. Het is nog vroeg, 6 weken en een paar dagen. Maar ik voel echt helemaal niks, niet misselijk, geen pijnlijke borsten, werkelijk NIETS. Wordt er vreselijk onzeker van.... Morgen heb ik een afspraak met de fertiliteitsarts. De afspraak was al gepland voor bekend was dat ik deze cyclus zwanger ben geworden, maar ik mocht hem nu wel laten staan zodat ze vast even met echo kan kijken. Spannend....
Meiden het zegt niks, ik ben 17 weken zwanger en als ik niet de echo had gezien en mijn buik wat dikker word. Dan geloofde ik het nog niet. Nergens last van gehad en nu ook nog niet
Nou, dat geeft de burger moed... ik ben nu een week voor m'n NOD ofzo en ik voel ook helemaal niets... dus geen kwaaltjes kan nog altijd een zwangerschap betekenen...
Jaaaa, alles goed. Nergens last van en toch een kloppend hartje gezien op de echo van 6w 2d!!!!! Ben zooooo blij!
ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en ik heb zo af en toe wat steekjes in de buik maar ben niet misselijk ja ik ben wel meer moe als normaal gr monica
Ik voel ook echt helemaal niet aan m'n lichaam dat ik zwanger ben. Behalve dat ik nog steeds het gevoel heb ongi te worden, dat is echt wel raar!! Ben eigenlijk wel blij hoor, volgens mij is het maar niks als je elke ochtend voor die pot hangt. Maar wat niet is kan nog komen .
ook hier voel ik mij eigenlijk heel goed,van m'n eerste zwangerschap was ik nie misselijk en nu ook niet . wel soms heel moe,zolang et da maar is.