ik ben 1 nov. gestopt met de pil, ben 6 nov. ongesteld geworden tot de 10e. rond de 13,14e kreeg ik last van mijn onderbuik misschien dat dat mijn eisprong was maar dat zou dan wel heel vroeg zijn... nu heb ik vanaf de 17e last van mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden echt een zeurend gevoel,mijn buik voelt ook van binnen een beetje opgezwollen en had ook veel last van mijn darmen maar ben niet ongesteld geworden maar het gevoel is er nog steeds.. ik heb ook 1 hele emotionele dag gehad zou niet weten waar het vandaan kwam. maar voor de rest heb ik nergens last van. zou het kunnen zijn dat ik aan het ontpillen ben? 2 jaar geleden moest ik voor 3 maanden stoppen met de pil maar heb toen nergens last van gehad, kan het zijn dat ik nu wel last ervan heb? of ben ik zwanger ?
Hey, Dat is nou altijd zo moeilijk. Toen ik stopte met de pil voelde ik werkelijk vanalles. En dat zeurende ongi gevoel kan zeker met je eisprong te maken hebben hoor. Omdat je net gestopt bent weet je natuurlijk nog niet hoe lang je cyclus is. Dus uitgaande van 28 dagen heb je rond 3/4 december je NOD. Pas dan weet je meer. Meid heel veel succes. Ik hoop dat het raak is voor je. liefs sancho
hey sancho, bedankt voor je reactie. ik hoop ook echt dat het raak is... maar het is dus echt afwachten. liefs linny
Toen ik de eerste maand gestopt was met de pil dacht ik ook echt dat ik al zwanger was Ik had alle mogelijke symptomen van zwanger te zijn. De maand toen ik wel zwanger was had ik geen enkel symptoom! Een week voor mijn NOD heb ik wel 2 dagen erge menstruatiekrampen gehad en ik dacht echt dat de gingen komen. Na een paar dagen nergens meer last van en zwanger... Ik duim voor je!
ik heb gisteren de heledag last gehad van hevige hoofdpijn , heb maar niks ingenomen misschien dat ik er daarom zoveel last van had.. had ook last van steken in mijn lies. herkend iemand dit? liefs linny
Hai linny83, Nou toevallig heb de zelfde data's dan jij, voel ook vanalles en denk dat het wishful thinking is.... Hoop dat het raak is maar lijkt me erg snel. Maar was de dag of 2 dagen na mn innestellingsdag erg misselijk en had een strakke buik. Ben nu duizelig en mijn tepels en borsten zijn erg gevoelig. Maar dat heb ik wel vaker een week voor ik ongesteld moet worden, dus...... lastig maar afwachten en ik ben gewoon nerveus... Grappig had dat nooit gedacht, maar ik zit op hetzelfde punt als jij, succes, lees het wel!
hey, bedankt voor je bericht! ik hoop dat het raak is voor je.. bij mij zijn onder tussen alle symtomen weg, ik ga er dan maar ook van uit dat er niks is.. maar het is toch nog wel afwachten... wie weet liefs linny
nou ik ben nog altijd niet ongesteld....!:S (2 dagen over tijd!ik heb een cyclus van 26 dagen en had dinsdag ongesteld moeten worden. nu heb ik woensdag een test gedaan en deze was negatief! gisteravond wel hoofdpijn gehad en rare steken in mijn buik en borsten. weet echt even niet wat ik ermee aan moet! moet echt vaak plassen! ik weet niet of het echt symptomen zijn maar dan nog......ben de hele dag door moe (ook al heb ik 8 uur geslapen) terwijl de test negatief aangeeft. zou het dan toch kunnen? groetjes dani
Het kan best Dani, maar ik zou gewoon een weekje wachten met testen. Als je te vroeg test zit er nog niet zoveel HCG in je lichaam, dus valt er niets te zien. Dat had ik ook, en een week of twee weken later kreeg ik wel een streep.
maar ik ken ook vrouwen die hebben de dag dat ze ong. moesten worden al getest en konden meteen zien dat ze zwanger waren.. dat is toch lastig als dat per vrouw verschilt? ik ben nu ruim een week na mijn nod wanneer kan ik testen? (ik heb al testjes gedaan maar waren negatief) maar misschien moet ik nog een week wachten?
ik ben nog altijd niet ongi....:S ik vraag me af of het wel zou kunnen meteen de 1e keer proberen en meteen zwanger! ik weet dat mijn moeder toen 2 weken was gestopt met de pil en zwanger van mij was en bij mijn broertje hetzelfde! ik heb de pil in augustus voor het laats genomen en ben toen op 12 september 8 oktober en 3 november ongesteld geweest! (dus cyclus van 26 dagen iedere keer!) ach ja nog maar even afwachten! als ik maandag nog niet ongesteld ben dan ga ik maar voor de 3e keer testen! veel succes iedereen groetjes dani
nou dames ik ben nog altijd niet ongesteld......heb net ff uurtje geslapen was echt kapot!(en waravan:S?weet ik niet) ook nog redelijk vaak plassen en ik ook iets meer en ook dingen waar ik normaal geen trek in heb (melk drink ik normaal nooit en ijs) ach ja.........even tot maandag afwachten groetjes dani
nou dag 4 is aangebroken...en nog altijd niet ongesteld! ik heb vanmorgen getest (test van de kruidvat) en deze bleek negatief! ik wacht tot maandag en dan ga ik naar de huisarts...... welke testen hebben jullie gebruikt en hoe lang duurde het voordat het zichtbaar was bij jullie (op de test) en wat zijn de beste (meest gevoelige) testen? ook zijn volgens mijn viend mijn borsten zwaarder geworden! ik weet het echt even niet meer.....heb veel symptomen en toch negatief! misschien een stomme vraag maar hoe ziet de vagonale afscheiding eruit bij zwangerschap? en ook is mijn temperatuur iedere dag hetzelfde en soms iets hoger ach ja.......... groetjes dani
Ik heb nu vanaf vrijdag last van mijn buik alsof ik ongi moet worden maar het is er nog steeds niet.. en ook helemaal geen spoor van... het is wel spannend zo . ik ga nu ook uit van een normale cyclus,maar dit is mijn eerste maand zonder pil dus weet ook niet hoe alles gaat lopen. ik denk ook dat ik nog een paar dagen zal moeten wachten voordat ik ga testen. linny
mijn eerste NOD na het stoppen van de pil (in spetember dit jaar) had ik ook net zulke klachten als jij. en werd pas met de 37dag ongesteld. Nu de 2de maand zeg maar, is het raak, terwijl ik me veel beter voel, en er weinig van merk, dat ik überhaupt zwanger ben. Denk zelf dat het ontpillen is, want je lichaam kan je inderdaad erg voor de gek houden. Hoop natuurlijk voor jou/jullie, dat het postitief is
ja volgens mij is het voor iedereen verschillend wanneer je een positieve test hebt.. het is heel frustrerend maar soms kan je pas heel laat testen.. ik zou zo lang mogelijk wachten (maarja dat is zo moeilijk) liefs anne
Ik heb vandaag getest, maar het was negatief ..... Ik ben nog steeds niet ongesteld, het is dus nog steeds afwachten...
ben je helemaal niet ong. geworden ook niet een klein beetje of anders dan normaal? en hoe lang ben je al overtijd? ik 12 dagen overtijd.. (maar ik had ipv ong. op 1 dag heel iets bruins.. vaag...
ik heb alleen een ongesteld gevoel in mijn buik vanaf vrijdag, zou gisteren ongesteld moeten worden maar is niet gebeurt. heb wel een beetje afscheiding maar dat is helemaal wit van wit... normaal gesproken merk ik het wel aan mijn afscheiding. misschien verbeeld ik het me maar mijn tepels jeuken de laatste paar dagen best erg , normaal gesproken heb ik daar geenlast van als ik ongi moet worden maar weet niet of dat ook kan omdat ik met de pil ben gestopt... liefs linny