Ben ik weer...

Discussion in 'Eerste symptomen' started by lovelygirl, Dec 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

Jun 29, 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Zoo ben een lange tijd niet geweest,heb namelijk geen internet in mijn nieuwe huis!
    Heel erg jammer maar is niet anders,ben nu ondertussen de laatste loodjes aan het leggen en het valt me goed zwaar.Heb een vrij grote buik en voel me moe moe moe moe en nog eens moe...Ik kan niet wachten tot de dag aanbreekt dat onze dochter eruit wilt.
    Alles is al klaar,haar bedje is opgemaakt,het aankleedkussen ligt klaar,en de uitzet voor de thuisbevalling ligt in de kast in de badkamer,klossen zijn ook binnen,al moet ik zeggen dat ik het niets vind mijn bed zoo hoog,dus doe ik dat ook zodra mijn vliezen zijn gebroken.
    Elke beweging die me meisje maakt voel ik tot diep in mijn buik,ik voel haar draaien en schoppen en slaan.Als mijn vriend zijn hoofd op mijn buik legt trapt ze hem net zo hard weer weg,ze heeft echt al een eigen willetje.Ik vind het allemaal leuke en gezellige dagen de kerst en oud en nieuw enzo,maar toch ben ik er niet bij,ik zit met mijn hoofd bij de bevalling die gaat komen en de dagen dat ik ons meisje in mijn armen kan sluiten en haar noooooit meer los hoeft te laten.!

2. Niet meer actief

Spannend hoor! Geniet er nog maar even lekker van, nu het nog kan!

3. Niet meer actief

Wat spannend Lovelygirl...zo dicht bij de dag dat je hele leven verandert omdat er een lief klein meisje in je leven komt. Je bent al helemaal klaar voor de bevalling lijkt het. En dan nu maar wachten.... Goh, wat kan wachten op iets moois lang duren he?

4. Lizzy

Lizzy Bekend lid

Jun 5, 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Nou meis, ik wil je echt niet ontmoedigen, maar je moet nog even hoor!
    Ik vind het vanaf een week of 28 ook zwaar worden, maar ik merk dat het vanaf een week of 2 pas echt heavy begint te worden, en dan na te gaan dat t zo nog makkelijk 6 weken kan duren.... Ik bereid me er maar op voor dat dit nog niks is.
    Veel succes!

Share This Page