Nou ik wel gewoon keurig op tijd net als anders ongi, kon het me haast ook niet voorstellen, gelijk raak!! Vond het wel jammer, ben altijd al emo tijdens ongi dus...... Maar linny ik hoop dat het voor jou zover is, maar dat onthormonen van anticonceptie is ook wat. Vraag me ook af of je toch ff zwanger hebt kunnen zijn, en dus symptomen hebt, maar uiteindelijk toch ongi word? Wel met enorm veel meer buikpijn, hmmm. Nou blijf gewoon maar lekker bezig en zie wel, na 1 keer is ook wel geluk hebben denk ik! Goodluck everybody................
Het is ook echt om gek van te worden..... ben het nog steeds niet en ook geen spoor van alleen dat ongi gevoel in mijn buik... ik durf ook niet weer te testen want dan zal het toch weer negatief zijn.. want eigenlijk weet ik niet of ik al overtijd ben misschien is dat pas vrij, za,zo,ma,di ik word er gek van!
hoi Linny, aangezien je pas net van de pil af bent kan het heel goed het ontpillen zijn. Ik zelf was voor ik aan de pil ging altijd heel regelmatig. altijd de 1e of 2e van de maand om 12 uur 's-middags. dus keurig 30 dagen. Nu was ik gestopt met de pil. de eerste 2 maanden ging goed. Toen kwam er ineens een maand van 40 dagen en deze maand 35 dagen. maar deze maand was het dan ook wel raak. Het hoeft dus niet zo te zijn dat je gelijk regelmatig bent. Eigenlijk komt dat maar heel weinig voor. Ik heb er ook heel wat testen tegenaan gegooid vorige maand met de 40 dagen, maar helaas. hoeft niet te betekenen voor jou dat je echt neit zwanger bent, maar dat je er wel rekening mee houdt dat je lichaam er echt even aan moet wennen dat je van de pil af bent. Je voelt dan van alles wat op een zwangerschap kan lijken. Ik wens je heel veel succes en ga voor je duimen. liefs Deb
als ik het zo hoor zijn die hormonen echt niet goed voor je.. nu maar hopen dat ik snel een posi test heb of ongi word.. want dit is niet leuk zo
helaas... ben gisteren ongi geworden .. maarja hopelijk een volgende keer beter. maar ben wel blij dat ik iets weet, want van dat onzekere gedoe word je echt gek liefs lin
heb het de laatste tijd druk gehad. we hadden vandaag die begrafenis van die vriend ben sinds eergister niet meer ongi! als het klopt moet ik komende zaterdag mijn eisprong hebben ben wel met ovu testen bezig dus....! ook zijn we vrijdag een half jaar bij elkaar dus........ de tijd zal het moeten leren en in de tussen tijd klussen we erop los! hihihihi
Hoihoi Half october ben ik voor het laatst ongesteld geweest dat is alweer 2 maanden geleden! Ben nu ongeveer 5 weken overtijd! Maar ben dus toen in october met de pil gestopt na 5 jaar! Voor de pil was ik uiterlijk om de 6 weken ongesteld! En nu nog steeds niet! Ik heb me de afgelopen 2 maanden vreselijk gevoeld allerlei klachten die op zwangerschapskwalen leken alleen heb na 6 dagen en 2 weken overtijd een test gedaan maar deze waren allebei negatief! Kan ik toch zwanger zijn? Groetjes Judith
zit in hetzelfde schuitje. Ik ben ook 2 weken overtijd en heb 2 negatieve testen gedaan. En maar wachten..... Het valt me wel op dat ik meer afscheiding heb, is dat bij jou ook?
Ja dat heb ik ook! En alle symthomen heb ik ook! maarja 2 weken ovvertijd en dan nog steeds een negatieve test! ik ben nu dus al 5 weken overtijd! Maar ik heb ook gelezen dat als je stopt met de pil dat het soms heel lang kan duren voordat je "van zelf"ongesteld word! Groetjes! Juudjuh
Nou nog 2 dagen en dan is mijn klusperiode ook weer om. heb er wel veel minder op gelet dan de afgelopen maand. heb wel getempt en de ovu test gedaan (waar ik ook niks van snap!) maar we hebben gewoon om de dag ongeveer sex gehad dus ach......nu weer 2 weken wachten en dan weet ik meer......hoop op een leuk nieuwjaar cadeau! groetjes dani
een hele fijne kerst gewenst! en een gezond gelukkig en vruchtbaar 2007! we hebben het drukdrukdruk ik heb vrijdag de hond al gehaald en daar hebben we veel omkijken naar. is net een baby. ze is nog niet zindelijk slaapt veel en als ze wakker is is ze meteen actief! moet midden in de nacht op staan omdat e naar buiten moet en eten en drinken......maar ze is het wel waard! mijn voorgevoel zegt me dat het deze maand niet raak is! weet niet waarom....vrijdag weet ik meer!dan moet ik ongesteld worden! ik houd jullie op de hoogte groetjes dani