Hoi Hoi, De laatste cyclussen had ik mn ei al op dag 11 en 13 en nu nogsteeds geen posi ovu test... Gister was er helemaal geen 2e streepje te zien, nu zie je wel een 2e streepje maar die is licht. Maar ik verlies wel veel vruchtbaar slijm.Ik word een beetje gefrustreerd hiervan....wat vruchtbaar slijm had ik altijd met een ei... Weet iemand hier wat over?
Misschien duurt je cyclus deze keer wat langer en komt je ei aankomende dagen. Misschien test je vanavond wel positief als je wel vruchtbaar slijm hebt. Doe anders vanmiddag en vanavond een testje voor de zekerheid.
Denk ook dat je ei dan nog komt. Ik heb zelf de ene keer 1 dag v te voren veel slijm en soms ook al 4 dagen ervoor!
ik had ook eerst slijm en daarna pas een positieve test.. het kan natuurlijk dat je ei iets later is?
je ei kan een keer laat zijn.. ik heb hem normaal op dag 18 en wordt dan dag 28 ongesteld. nu heb ik m pas dag 24 gehad.
Hoi hoi je ei komt vast nog, blijven testen ik heb 2 dagen beetke rekbaar slijm en test ik nega. daarna een dag 0f 2 wordt mijn ovu test positief..
ik ben gewoon weer bang vanwege mn cyclus verleden van 59 dagen haha zit daar niet weer op te wachten... heb nog maar 1 ovu test...... heb al nieuwe besteld op zwanger en kids