De titel zegt het al, heb gele afscheiding en ben overtijd. Herken het niet van mijn andere twee zwangerschappen. Zwangere dames: jullie mening graag!
Ik ben nu pril zwanger, nauwelijks afscheiding. En wat ik heb is waterig en spierwit. Denk dat het bij iedere zwangere anders kan zijn ?
Dat hoor ik wel vaker, maar ook van dat geel. Maarre, van harte! Hoeveel weken? Had je rond nod symptomen?
Ik ben nu 4 weken zwanger, nog heel pril dus. Bij de zwangerschap van onze dochter had ik voor NOD ook gele afscheiding. Nu dus wit haha. Deze ronde had ik totaal een symptonen, de voorgaande 10 wel maar bleek toen telkens niet zwanger.
Nope, ik had juist spierwit en veel afscheiding toen. Geel wijst meestal op een aankomende ongi helaas!
Zal je net zien. Ik hoop dat het geel van mij positief is! Leuk voor je zo pril. Je voelt je wel goed verder?
Kan ook zijn dat je dit keer toch een latere eisprong hebt gehad (kan natuurlijk altijd een keer) en als je gewoon door bent blijven klussen dat je alsnog zwanger bent, maar pas later positief test. Snappie? Ben je allang gestopt met de pil?
Wat balen dat je nog geen positieve test hebt, misschien inderdaad een late ei gehad ? Ik hoop dat je snel positief test. Ik voel me echt super, ook wel weer eng want wil toch wel een teken van zwanger zijn voelen haha