Hallo ik vroeg me af of jullie weten of ik zwanger kan zijn. Ik heb 23 september een miskraam gehad En nu heb ik al langere tijd het gevoel alsof ik ongesteld moet worden in mijn buik enzo maar word het maar niet, ik heb al een week licht hoofdpijn en mijn hoofd voelt ook warm aan. Ik ben héél licht misselijk, en licht in mijn hoofd. Mijn borsten zijn gevoelig aan de zijkant maar niet echt gespannen ofzo en voel soms steekjes in mijn borst, en nu zie ik dat er vocht uit mijn ene tepel komt en er een blauwe ader die best duidelijk is over loopt. Een paar dagen geleden had ik opeens rare steekjes bij mij liezen zeg maar. Ben ok erg moe, en heb hele tijd een honger gevoel terwijl ik gewoon gegeten heb. Alleen vrijdag heb ik een test gedaan en die was negatief Oke het zijn allemaal erg vage klachten, maar ik vraag me af of dit allemaal kan komen doordat ik een miskraam heb gehad in september en alles in de war is of is er toch een kans dat ik zwanger ben Misschien maak ik me druk om niks maar toch
allereerst, wat erg dat je een miskraam hebt gehad! de kwalen die je omschrijft zouden bij een nieuwe zwangerschap kunnen horen, maar je hebt een nega test.. misschien over een aantal dagen nog eens testen? succes meid!
wat naar van je mk! je kwaaltjes kunnen van een nieuwe zwangerschap zijn, mssn had je iets te vroeg getest vrijdag? ik zou het morgen gewoon nog eens proberen, hopelijk krijg je een 2e streep!
Hoi mrsb, Wat erg dat je een miskraam hebt gehad.. Jouw klachten klinken wel echt als zw. klachten. Weet je niet wanneer je je ei hebt gehad of wanneer je nod is? En met welke test heb je getest? De ene is nl gevoeliger dan de andere. Zelf heb ik 11 dpo duidelijk positief getest met de testen van testjezelf.nu terwijl de testen van zwanger & kids pas 2 dagen na nod duidelijk posi waren. Test anders over een paar dagen nog eens en probeer dit dan met een gevoelige test zoals bijv de kv2v5. Succes, ik hoop voor je dat het raak is! Groetjes, Roosje
een paar dagen later testen kan heel veel verschillen hoor. had ik ook op vrijdag negatief en op zondag hartstikke positief. sorry van je miskraam, hoop dat je gauw alsnog je kleine wondertje zult krijgen.