ben ik zwanger?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door dama, 13 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dama

dama Nieuw lid

13 dec 2006
    3
    0
    0
    :oops: ik ben 18 jaar en heb een vriend. we hebben het altijd wel veilig gedaan. Maar ik heb nu de laatste tijd de heletijd pijn in mijn borsten, buikpijn en ben constant misselijk en ik durf geen zwangerschapstest te kopen. heeft iemand een tip.. ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. mijn ouders zijn zwaar gelovig.. en die zouden het nooit accepteren.. dus vandaar dat ik het niet met mijn moeder kan delen.

groetjes dama :oops:

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Als ik jou was zou ik echt een test halen want dan heb je in ieder geval die stress niet en dan weet je meeer dan nu. Succes.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ander manier om erachter te komen is er niet echt. Wordt je nog wel ongesteld? Ikzou toch maar een test halen meid.

Succes!

4. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Ja testen dan weet je het...maar als je het altijd veilig gedaan hebt dan lijkt de kans me erg klein...misschien blijft het wel uit door de stress...snel testen dus.

Sterkte

5. dama

dama Nieuw lid

13 dec 2006
    3
    0
    0
    ik ga vanmiddag een tekst kopen met men vriend.. die wil er niet veel van weten.. het is best wel vervelend zo onzeker te zijn over dit..

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Meid wat de rest ook al zegt. Testen is de enige manier. Maar kan het zijn dat je ziek bent geweeste n de pil zijn werk minder heeft gedaan ofzo?

7. ik zou gewoon testen als je er zo bang voor bent,dan heb je iets meer zekerheid!

groetjes krulliewullie

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee, maar sex wil hij wel.. Ik vind inderdaad dat t t beste is om dit samen te doen ja. Testen meid!

Deel Deze Pagina