ik ben 18 jaar en heb een vriend. we hebben het altijd wel veilig gedaan. Maar ik heb nu de laatste tijd de heletijd pijn in mijn borsten, buikpijn en ben constant misselijk en ik durf geen zwangerschapstest te kopen. heeft iemand een tip.. ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. mijn ouders zijn zwaar gelovig.. en die zouden het nooit accepteren.. dus vandaar dat ik het niet met mijn moeder kan delen. groetjes dama
Als ik jou was zou ik echt een test halen want dan heb je in ieder geval die stress niet en dan weet je meeer dan nu. Succes.
Ander manier om erachter te komen is er niet echt. Wordt je nog wel ongesteld? Ikzou toch maar een test halen meid. Succes!
Ja testen dan weet je het...maar als je het altijd veilig gedaan hebt dan lijkt de kans me erg klein...misschien blijft het wel uit door de stress...snel testen dus. Sterkte
ik ga vanmiddag een tekst kopen met men vriend.. die wil er niet veel van weten.. het is best wel vervelend zo onzeker te zijn over dit..
Meid wat de rest ook al zegt. Testen is de enige manier. Maar kan het zijn dat je ziek bent geweeste n de pil zijn werk minder heeft gedaan ofzo?
ik zou gewoon testen als je er zo bang voor bent,dan heb je iets meer zekerheid! groetjes krulliewullie