zwanger worden.. hij niet, ik wel.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoemeisje, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hi meiden, ik wil eerst even zeggen dat jullie echt heel behulpzaam zijn en allemaal zo aardig tegen elkaar, echt fantastisch!

Misschien hebben jullie het gelezen in mijn vorige 'onderwerp' mijn partner en ik proberen zwanger te raken.
    2 maanden terug dachten we dat het raak was, dit was niet gepland.
    Maar hij was blij en had het gelijk tegen zijn ouders verteld.
    Het bleek vals alarm. Hij gaf wel aan dat hij het jammer vondt, dit deed een belletje rinkelen en ben gestopt met de pil.

We wonen in een woonboot wat we gekocht hebben, er is maar 1 slaapkamer maar mogen nog aanbouwen. Wat voor hem niet veel kost omdat hij aannemer is en een eigen bedrijf heeft.
    Maar nu begint hij terug te krabbelen, net nu ik er zoveel mee bezig ben.
    De ene dag zegt hij, ik bouw een kamer aan, de andere dag wil hij het verkopen..

Ook is het zo dat hij jaren terug drugs en alcohol verslaafd is geweest en nu pillen slikt die hem 'gelukkig maken' en hem rustig ~houden voor adhd.
    Dit werkt echt super goed hij is dag en nacht veranderd en super lief.
    Alleen vrijen we hierdoor nog maar 2 x maand!

Ik zit dus met een enorme kinderwens, hij die het huis wil verkopen, maar de andere dag hier nooit meer weg wil, en een kleine kans dat het ooit mag lukken op een normale manier als hij al nog vruchtbaar is...
    Hij wil er niet over praten, zo is hij niet.
    Als het raak is is het raak en anders wil hij er niet over praten.

Ik ben alles wat ik over hou van mijn salaris aan het sparen, want hij denkt dat we het finacieel niet gaan redden.
    Maar door heel veel lezen hier op het forum weet ik zeker dat we het gaan redden!
    Ik heb 2 chihuahua's waarvan hij zich ook de papa noemt en waar hij echt heeeel lief voor is, ze slapen zelfs gezellig op bed.
    Dat zegt toch wel wat over een man?haha.

Wat vinden en denken jullie?
    In ieder geval wil ik jullie bedanken voor de tijd die jullie nemen om mijn verhaaltje te lezen.

Liefs

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Oww lastige situatie als hij zo wisselvallig doet...
    Terwijl hij het toch wel leuk vond toen jullie dachten zwanger te zijn...

Meid ik hoop dat je snel zwanger bent en dat hij het dan gelijk weer helemaal geweldig vind!

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik heb ook een vriend die nogal wat beren op de weg ziet en steeds twijfelt. Op één of andere manier denk ik ook dat dat niet weg gaat. Uiteindelijk heb ik dus maar de knoop door gehakt en gezegd dat we er nu gewoon voor gaan. En dat bleek te werken, want hij wil het nu ook!
    Wat betreft de woonboot: hier moeten jullie gewoon goed over nadenken, praten en alle voors en tegens tegen elkaar afwegen. Als jullie het willen verkopen betekent dit natuurlijk niet dat je niet voor een kindje kunt gaan. Het lijkt mij wel prettig om dit eerst duidelijk te krijgen.
    Of de vroegere verslaving invloed heeft, weet je ook pas als je het gewoon gaat proberen. Of als hij zich laat testen, maar dat wil hij zo te lezen nog niet. Zou hier ook niet direct op aandringen, misschien is het al snel raak.
    Uiteindelijk moet je er natuurlijk wel samen voor gaan. Blijven praten met elkaar dus!
    En als je er dan eenmaal samen voor wil gaan, gaat die frequentie echt wel omhoog (ik spreek uit ervaring;) )!

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik ben het helemaal met de bovenstaande reacties eens :).
    Misschien kan je ovulatietestjes gaan doen zodat je weet in welke periode je wat meer moet gaan vrijen.

5. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @lindeDD ik heb ze inderdaad al gekocht.. Hihi.
    Maar nog niet gebruikt, vindt het eng haha.
    Alhoewel mijn 'my days' op mijn telefoon aangeeft dat ik sinds gister in mijn vruchtbaarste periode zit.
    Dus ik dacht uit mijn werk, vanavond ga ik er voor!
    Heb ik bezoek!!! Balen haha

Deel Deze Pagina