17 dagen overtijd testen negatief

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door CooLLady, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CooLLady

CooLLady Lid

13 mei 2011
    5
    0
    0
    Noord-Holland
    #1 CooLLady, 13 mei 2011
    Laatst bewerkt: 13 mei 2011
    Hallo Iedereen
    Ben nieuw hier en wilde jullie alvast bedanken voor het beantwoorden van mijn vragen:)

Heb me hier aangemeld want weet het allemaal niet meer zo goed!
    Heb veel zwangerschapsverschijnselen maar plas testen en bloedtest blijven negatief aangeven:(
    Gestopt vorig jaar met pil en 3 keer sex gehad in me vruchtbare periode maart/april 2011. .Had de 26e van vorige maand ongi moeten worden!!:(

Ben de hele dag misselijk; in ochtend het ergst,doodmoe,heb hoofdpijn,niet tegen luchtjes kunnen en ook bepaalde dingen niet meer lusten brood etc,dingen sterk ruiken en dan vinden stinken ,last van onderrug,ongipijnen en kramp in buik en s'avonds rommelende darmen,opgezette buik ook overdag.

Maandag maar weer naar de huisarts word doodziek van de onzekerheid. .of laat die ongesteldheid komen of zeg dat ik zwanger ben;ik voel me wel anders maargoed je wilt toch duidelijkheid:x
    Zal daar wel vragen voor verwijzing Gynacoloog ofzo. .

Iemand nog tips wat ik het beste kan vragen en/of heeft iemand dit eerder mee gemaakt en bleek toch zwanger te zijn of moet ik hier niet meer aandenken??
    Ben er gelukkig niet obsessief mee bezig als het zo is dan is het en anders niet. .maarre die onzekerheid he;)
    Grtz M

2. vwpolo1988

vwpolo1988 Actief lid

4 jun 2010
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo,

Erg vervelend zeg om in deze situatie te zitten. Hopelijk mag je gewoon even naar de gynocoloog om een echo te maken. Of om te kijken wat er dan gaande is. Succes ermee!!

Groetjes Polo

3. CooLLady

CooLLady Lid

13 mei 2011
    5
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je Polo is idd een rot situatie,ieders steun is welkom want niemand begrijpt mijn situatie:(

Grtz M

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey,

ik ben meerdere keren overtijd geweest,dat kan door het ontpillen komen of doordat je een onregelmatige cyclus hebt. De klachtjes die jij hebt zullen de meeste meiden hier allemaal al wel een keer hebben gehad,zodra je begint met zwanger worden voel je opeens van alles.
    Natuurlijk hoop ik voor je dat ik er naast zit maar ik denk niet dat je zwanger bent,sorry..
    Succes!

5. CooLLady

CooLLady Lid

13 mei 2011
    5
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Pluis,
    Het probleem is dat ik n regelmatige cyclus heb en altijd gehad. .pil was ik oktober vorig jaar mee gestopt dus lijkt mij dat dat al uit me lijf is??Ben al s eerder gestopt met pil wer gewoon ongi nog nooit zollang overtijd. .ben vorige maanden ook gewoon geworden:-S

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Tsja,ik weet het natuurlijk ook niet zeker..;)
    Bij mij kwam mijn cyclus ook niet zo mooi op gang,zelfs na een jaar nog niet. Ik ben zelfs een keer 65 dagen "overtijd" geweest.
    Ieder lijf is verschillend,het blijft een lastig iets.

7. CooLLady

CooLLady Lid

13 mei 2011
    5
    0
    0
    Noord-Holland
    ja idd erg lastig,maar ben nog nooit zolang niet overtijd geweest nu 19 dagen!wil het weten hoop snel op echo;)slik medicatie moet dus weten of k moet stoppen en heb afspraak voor kaakoperaatie afgezegdd want wil die rommel ook niet ook nog ns in me lijf maargoed hoop op snel op nieuws:) bedankt voor het me denken pluis

8. CooLLady

CooLLady Lid

13 mei 2011
    5
    0
    0
    Noord-Holland
    nu 22 dagen overtijd,heb wel vandaag wat bruine afscheiding gehad..
    Morgen iig naar het ziekenhuis voor echo hoop dat geen slecht nieuws is!En dan doel ik niet alleen op niet zwanger,maar dat ik hoop niet ziek te zijn en straks onvruchtbaar ben ofzo
    Laat nog wel weten voor wie geinteresseerd is wat er uit echo kwam;)
    Grtz m

9. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik lees nu je topic pas mar wil je voor morgen heel veel succes wensen en ik hoop op goed nieuws voor je!:)

10. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Hoi Coollady ik ben wel benieuwd hoe je echo is geweest?
    Hopelijk is alles goed met je!
    En weet je inmiddels wat meer...

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Lees net je topic, en lees ook dat je inmiddels al bij de gyn bent geweest. Weet je al iets meer?! Je symtomen kunnen wel op een zwangerschap wijzen..

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Lees ook even mee... hoop dat je meer nieuws hebt!

Deel Deze Pagina