welke week kwam de misselijkheid?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door marike, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Ik ben nu 5 weken en 4 dagen en sinds vandaag begint de misselijkheid...Ik hoop echt dat het hierbij blijft...Hoe was/is dat bij jullie?

groetjes

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Zo rond de zesde week. Bij de eerste duurde het tot een week of 16. Bij de tweede tot ongeveer de twaalfde week....

3. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    bah ben er nu al klaar mee! :(

4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Vanaf week 6 t/m week 34.....tja ik was een geluksvogel ;)

5. happymama

happymama Niet meer actief

6 weken . in t begin voelde ik niks dus ik dacht aaaah fijn weer een heerlijke zwangerschap , nou niet dus ik heb alles waar je last van kan hebben

6. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Nu al hoop dat het snel wegtrekt maar dat zal wel niet.
    Vorige zwangerschap 9 maanden ziek geweest.

7. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Gelijk na de test tot en met 8 weken ongeveer. Daarna begon het weer met 13 weken en toen veel erger.

8. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Met 5 weken begon de misselijkheid en met 6 weken lag ik al in het ziekenhuis. Gelukkig ging het met 14 weken weer weg en nu heb ik nergens meer last van.

9. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Ik ben nu ruim 4,5 weken zwanger en heb al sinds een paar dagen last van misselijkheid met vlagen. Gedurende de hele dag komt zo'n misselijkheidsvlaag en na 1 min zakt het weer weg.
    Als het zo blijft vind ik het alleen maar leuk. Bevestigd steeds dat ik echt zwanger ben.

10. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier al twee weekjes licht misselijk s ochtends en weinig eet lust rest vd dag, nu sinds twee dagen s ochtends enorm misselijk tot meerdere malen boven de pot hangen. heb de huisarts gebeld of ik er wat voor kan krijgen want ben vanochtend ervoor van me werk gegaan (werk in een bakkerswinkel) en al die luchtjes enzo.......heb het er zwaar mee ;)

11. liebrando

liebrando Niet meer actief

ongeveer van me 6e week tot me 18e week. Vreselijk kon niks eten en drinken alleen maar afvallen voelde me echt hondsberoerd. Met 18 weken was het ineens weg en wat voelde ik me toen heerlijK!!

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sinds 6 weken en ik kots wel 5x op een dag vreselijk ben echt zo misselijk. Bij sem had ik het ook wel maar nu is het echt heel anders. Ben echt heel de dag ziek wil het liefse in bed kruipen maar dat gaat nu niet meer met een kleine die rond kruipt

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Vandaag voor het eerst overgeven, nu 5+6 wk.

vorige keer begon het met 7 weken, tot 20 weken, daarna stopte het overgeven maar bleef wel een beetje misselijk tot de bevalling... Hoop dat ik dat nu niet heb..

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij de oudste ben ik misselijk geweest vanaf week 9 tot en met 14, niet heel erg, af en toe, heb denk ik 2-3 x overgegeven...
    met mn tweede zwangerschap begon de misselijkheid met een week of 7, maar werd een mk met 9+3...
    bij de derde zwangerschap werd ik misselijk vanaf de 6e week, heel erg, kon niets meer, heb toen ook meds gekregen. (ik gebruikte toen ook extra progesteron, dus mssn is daardoor de misselijkheid ook verergerd, dat weet ik niet). ik gebruikte progesteron tot de 10e week, daarna werd ook de misselijkheid minder gelukkig...

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ook nu een week of 2.. Echt vreselijk
    Moet er niet aan denken dat ik dit nog 7 maanden vol moet houden zo :$

16. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Wat een ellende voor de meeste...zo is het niet leuk om zwanger te zijn...we hopen allemaal op het beste...Ik had vandaag wel een goede dag...daar dan maar van genieten...

17. Jis

Jis Lid

25 mei 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij begon de misselijkheid de 6 weken, nu ben ik 7 weken en sinds gisterenochtend moet ik ook overgeven... Gek genoeg knap ik binnen een uurtje weer aardig op...

18. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik ben 'blij' dat ik ook lees dat iemand het al gelijk had; dat heb ik nl ook!
    Af en toe vlagen, net bv in het bos, na 2 minuten is het dan weer over.
    Hebben jullie ook maagpijn erbij? Ik weet nl niet of dat aan de zwangrschap ligt..?

19. Jis

Jis Lid

25 mei 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen maagpijn... Ik heb ook eigenlijk nog nooit gehoord dat dat ook kan voorkomen bij een zwangere vrouw, maar het zou er wel bij kunnen horen...

20. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het sinds een weekje maar nu vanaf maandag heel heftig emt flink overgeven. heb er pilletjes voor gekregen want kon zo niet gaan werken (werk in een bakkerswinkel elke ochtend vanaf 7.30) heb ze vandaag voor het eerst ingenomen en werkte perfect!

Deel Deze Pagina