Hallo Lieve meiden, Ik ben za25juni ronde 20 ingegaan, gewoon normaal ongi geweest (dag 1 alleen heeel erg!) en verder normaal tot weinig. Dag 5 was de ongi weg! (zoals normaal) En dag 6+7 zeurende buikpijn af en toe alsof ei er aan zit te komen (ovutestje gedaan, is niet!) en dag 7+8 soms ff zeurende ongi rugpijn(???) Vandaag weer een ovutestje gedaan (het voelt namelijk zo raar aan allemaal) weer niks van streepje (minimaal) en kan ook kloppen want nog geen eggwhite gespot! Maar nu ging ik net naar de wc zat er in mijn inlegkruisje + na afvegen op wcpapier bruinzig. Ik zit dus al in ronde 20 en heb dat nog nooit gehad? Wat zou dat kunnen zijn? Ik snap dr niks van hoor... (deze ronde is best belangrijk voor ons, want als ik posi ovutest heb krijgen wij de samenlevingst test. Maar snap niet waarom het nu zo loopt ineens? Altijd dag 5 ongi weg, tussen dag 12-14 mijn ei, 13-15 dagen erna ongi al 20 rndes lang....
De afgelopen paar maanden heel slecht tot niet mijn pil geslikt. Nu ben ik de laatste keer toen ik ongi was niet normaal ongi geweest. Alleen maar donkerbruin bloed.... Geen idee wat het te betekenen had? Wou dat ik je er antwoord op kon geven.. Nu gestopt met de pil en op dag 30 nog steeds mijn ei niet gevonden
zit wel erg verschil in ons hoor.... Jij bent net met de pil gestopt.... ik al ruim 1.5 jaar Dus denk eerlijk gezegd niet dat je het met elkaar kunt vergelijken. Maar toch bedantk voor je antwoord