21 weken zwanger afspraak verloskundige

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door laura1987, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura1987

laura1987 Nieuw lid

21 jul 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

ik heb wat vragen. Ik ben er laat achter gekomen dat ik zwanger was, doordat ik de pil doorslikte en er gewoon bijna niks te zien was. Ik was 18 weken. Ik heb een tijd in Turkije gezeten waar ik wel een echo heb laten maken toen ik dus 18 weken was. Nu ben ik weer in Nederland. Kan ik nu zomaar een afspraak maken met een verloskundige praktijk? Op de 18 weken echo zei de turkse arts dat alles er goed uit zag. Ik heb hier alleen geen bewijs voor, voor de verloskundige waar ik dan een echo ga krijgen in nederland.
    ik ben nu 21 weken, moet ik dan eerst een intake bij de verloskundige? of kunnen ze direct een echo maken? hoe zit dat en moet ik het doorgeven aan mijn huisarts, verwijzing hebben? Of kan ik gewoon bellen naar een praktijk voor een afspraak, want ik wil graag verdere begeleiding hier in nederland.
    alvast bedankt.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je kan zonder verwijzing gewoon een verloskundige bellen, je legt dan aan de tel je verhaal uit. zij zullen dan snel alles in actie zetten!
    zodat het wat sneller verloopt dan als je pas 8 wkn zwanger bent! GEen zorgen komt goed!

Imke

Deel Deze Pagina