Hey iedereen, Ik heb sinds maandag last van bruinverlies en ik weet niet goed hoe ik dit moet interpreteren. Ik heb mijn MS gekregen op 02 augustus. Mijn vorige cyclus telde 31 dagen dus ik zou ergens volgende week ongesteld moeten worden. Ik heb ook gelezen dat er vrouwen zijn die bruinverlies hebben vanaf de eisprong tot de MS. Misschien zijn dit wel mijn MS en heb ik maar een cyclus van 21 dagen gehad. Ik ben ook al heel de week misselijk maar pas vanaf ik iets gegeten heb. Ik weet dat het vanalles kan zijn en dat jullie niet kunnen vertellen wat het juist is maar zijn er mss vrouwen met hetzelfde probleem? Groetjes
weet je ongeveer wanneer je je eisprong hebt gehad? ik had bij mijn een na laatste ronde vanaf 8dpo bruinverlies, lichte kleine stolseltjes. op 11dpo werd ik ongesteld. afgelopen keer kreeg ik op 8dpo helder bloedverlies, heel weinig. dat is doorgegaan totdat ik op 11 dpo weer ongesteld werd. dus bij mijn was het geen goed teken, maar het kan alle kanten nog op bij jou. ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!
Hey Roeska, Ik denk dat ik ongeveer 16/17/18 Augustus mijn eisprong heb gehad. Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen want dit is nog maar de 2de ronde. De 1ste ronde was 31 dagen. Ik denk eerlijk gezegd ook dat ik volgende week ongesteld ga worden. Is natuurlijk niet echt leuk dat je dan 2 weken bloedt. Groetjes
Hallo Bendy Ik heb er ook last van...ik moet 8 september ongi worden en heb vanaf woensdag(vermoedelijke ei) bruin/licht bloedverlies.. Soms wel en soms niet,.soms wat licht bloed erbij. Ik heb dit ook nog nooit eerder gehad en heb ook idd gelezen dat er ook vrouwen zijn die vanaf een ei bruinverlies hebben tot aan een ongi dag. Dat zou wel erg vervelend dat het er zomaar uit komt. Nu moet ik ook maar afwachten is natuurlijk wel te hopen op zwangerschapm,. ook al lees ik ook hier vaak dat het eindigt de rooie dagen. ps.... ik heb dat ook....dat als ik gegeten hebt en dan opeens super missenlijk word.. Lees hier wel even mee wie er meer dit hebben en wat het is..
Blij dat er eindelijk iemand is die hetzelfde meemaakt als mij! Niet dat ik het leuk vind dat jij ook zoveel last hebt Ben echt benieuwd hoe het afloopt voor ons. Laat in ieder geval iets weten hé! Groetjes