Eerste test positief klinkt erg goed hoor, bij de tweede was je urine waarschijnlijk gewoon niet geconcentreerd genoeg! Je kunt het beste nog eens met ochtendurine testen of idd wanneer je een tijdje niet geplast hebt en niet veel hebt gedronken, zodat je urine weer goed geconcentreerd is. Succes!!
snap dta heel goed, helemaal als ik lees wat je geschiedenis is, maar dat is wel de enige manier om erachter te komen. ik denk ook dat het posi is hoor! morgen gewoon met de eerste urine testen
nou mensen vandaag weer een test gedaan hij gaf niet zwanger aan dus ben dan ook niet zwanger raar dat die het zondag wel aan gaf
Ik weet het niet ben nu ook naar 2 jaar weer erg ongesteld morgen toch na de gyncoloog heen dus die zal wel zeggen dat er niks zit vrijdag gaan we na zwolle voor intake voor ifv of andere behandelingen
@monique, bij de twee knalblauwe streepjes op CB digital was ik inderdaad zwanger. Balen dat hij bij Jou ook nu weer niet zwanger aangeeft. Hoop op duidelijkheid voor je bij de gyn.
vandaag op ziekenhuis geweest heb mijn eerste miskraam gehad vrijdag gaan we posetief na zwolle omdat in aan merking te komen voor ifv iui of andere behandelingen
Heeej mensen Goed nieuwe ik krijg 19 september te horen of ik eerst nog 1 hormonenbehandeling moet proberen of dat ik meteen de ivf in mag dus denk dat ik volgend jaar wel een keer een gezinetje heb