An wie stel je die vraag onzekere mama? Ninetje is al 22 weken zwanger, en ik heb geantwoord op je vraag Wat bedoel je met "maar in de toekomst zal erzeker nog wel en kindje komen"? Bedoel je dan van je huidige vriend? Woont je vriend dan ver van je vandaag, dat hij zijn leven 'daar' heeft? Groetjes, Sandra
ik bedoelde of ninetje al bezig was. maar ze is al zwanger ihihhihhihi. hij is mijn ex vriend sins een half jaar is het ver tussen ons. wegens omstandigheden. hij woond ook best wel ver bij mij vandaan. en hij word over 3 maanden vader van een tweeling. dus ja een relatie ziter nit meer in zolang hij geen keuzens maak. dus als ik niet zwanger blijk te zijn is het voor mij ook echt klaar nu en zal er zeker geen kindje van ons komen zolang hij daar is.
Maar als je zwanger zou zijn, dan zou het wel van hem zijn? Nou, wat een verhaal...! Het moet wel een erg moeilijke situatie zijn! Ik hoop voor jou dat je eigenlijk niet zwanger blijkt te zijn want dan zou het helemaal moeilijk zijn, en wie weet kom je een heel lieve vent tegen met wie je wel echt kinderen wilt. Succes
ja als ik zwanger zou zijn zou hij zeker de vader zijn. het is ook best moeilijk allemaal. en zeker als je echt gek ben opelkaaren het liefst samen wl zijn maar het niet kan. aan de 1e kant hoop ik het ook niet dat ik zwanger ben. omdat ik weet dat we nooit eenecht gezin zullen zijn. niet op dde manier die ik wil. kijk maar als hetwel zo is dat ik zwanger ben dan zou ik er ook heel blij mee zijn en weet ik dat hij er voor mij ne de kleine zal zijn. zoveel als hij kan. maar als het niet zo is zal er zeker nog wel een goeie lieve vriend komen waar ik ooit kindjes mee zal krijgen.
Het is inderdaad wel moeilijk, zeker als je hem nog zo graag ziet! Ik begrijp ook dat je toch graag zwanger zou zijn! Je zei dat hij er dan voor jou en de kleine zal zijn, en dat is super natuurlijk! Maar wat zou hij dan doen met de tweeling waarvan hij vader wordt? Heeft hij eigenlijk een relatie met die andere vrouw? Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt!
nou ik heb me zelf wel voorgenomen als ik niet zwanger ben ik hem ook niet meer wil zien. want dat is beter voor mij en voor hem. over 3 maanden is hij vader en heb hij ze gezin daar. ja hij is wel ene jongen die er echtvoor ze kind zal zijn gelukkig. maar ik weet dat hij bij de moedervande tweeling zal blijven wonen. ja hun hebben ene relatie met elkaar en wonen samen. het ging heel slecht tussen hun en toen vertelde ze dat ze zwanger was. en heb hij voor haar gekozen. hbe me veel pijn gedaan. maarja het is beter zo. ik zou nooit gelukkig met hem worden. en zij vind allesbest wat hij doet zolang hij maar bij haaris. en ik ken dat niet.
Hai, Ik heb zelf ook een implantaat gehad. De laatste paar maanden van die drie jaar dat het erin zit, heb ik ook last gehad van bruinverlies. Dit heeft, volgens mijn huisarts (die het implantaat ook geplaatst heeft) te maken met het feit dat die implanon langzaamaan aan het uitwerken is. Je bent in principe wel 3 jaar beschermd tegen zwanger worden, maar het hormoon wat kort voor het einde afgegeven wordt, is wel steeds minder waardoor je last krijgt van 'doorbraakbloedingen'. Vervelend, maar het is niet anders. Ik heb hem zelf toen laten verwijderen, ook omdat mijn man en ik besloten dat we wel aan kinderen toe waren. Ik vermoed dus dat je niet zwanger bent, puur op basis van mijn eigen ervaring met Implanon. Als je blijft twijfelen, gooi er dan gewoon een zw-testje tegenaan, dan weet je het in elk geval zeker. Ik heb trouwens wel begrepen (ook van mijn huisarts) dat de problemen met Implanon gekomen zijn door artsen die ze wel geplaatst hadden maar niet bevoegd waren. Het implantaat is gewoonweg niet in de arm beland, waardoor de vrouwen dachten beschermd te zijn, maar dat helemaal niet waren omdat de arts het verkeerd deed. Of, ze waren al zwanger en wisten het niet, op het moment dat ze het implantaat lieten plaatsen. Ik zou me er in elk geval niet te druk om maken. Hopelijk pakt alles goed voor je uit. Groetjes, Anouk.
hoi hoi, bedankt voor je berichtje. had ji ook last van een zeurderig gevoel in je ondebuik? maar bij mij zet het niet door het is een paar dag geweest dat ik bruin verlies had. niet heel veel of zo. dat is over nu en nu heb ik nog wel steets last van dat gezeur in me onderbuik. ik ga deze week mischien een testje doen. wil het nog ff aankijken.