Hallo, Dit beweerde een goede bekende van me deze week. (Is trouwens een ongelofelijke betweter, vandaar dit topic: testje ) : Als je zwanger bent van een jongen heb je meer kans op misselijkheid, omdat je lichaam zich verzet tegen het Y-chromosoom, dat onbekend is voor het vrouwenlichaam. Kan dit waar zijn of is dit een broodje aap verhaal? Groetjes Willes
Heel erg broodje aap! Diverse collega's van mij, super misselijk.....meisje gekregen! Als die bakerpraatjes.....echt zeker is het als je het wilt zien bij een echo of pas als het er uit komt!
Volgens mij ook broodje aap... me nicht was ook echt supermisselijk en tada een meisje gekregen... dus denk niet dat het waar is.
Volgens mij ook indd een broodje aap verhaal want een oud collega van me was zwanger van een jongen en heeft de zwangerschap fluitend doorgelopen die had werkelijk nergens last van
Broodje aap! Vriendin van me heeft nergens last van gehad en heeft een knul gekregen. Ik erg lang misselijk en een meisje
Hahaha. Ik zal hem jullie reacties eens laten lezen. Dan houdt hij misschien een een keer z'n grote mond
Nou ik dit zo lees moet het broodje aap verhaal eens omgedraaid worden... Misselijk bij een meisje... en niet misselijk bij een jongen ? ? ?
Idd broodje aap, van de oudste 9 maanden overgegeven en een meidje, van de 2de, 3de en 4de amper misselijk geweest en dat waren ook meiden, deze keer was ik redelijk goed misselijk tot 4 maanden en dit is een jongen.
Hoi, Mijn zus is bevallen van mijn nichtje Sara en zij was gedurende haar zwangerschap zo ontzettend misselijk dat haar man geeneens in haar buurt mocht komen, ze werd zelfs misselijk van hèm. Hij moest om het hoekje in de gang tv kijken (aaah wat zielig). Mijn andere zusje bevallen van een zoontje, zwangerschap was perfect bijna geen enkele klacht. Liefs Vanilia.
mijn zus is voor de 3de keer zwanger en de eerste twee is ze niet misselijk geweest en nu is ze heel misselijk en het zijn allemaal jongens. ik ben ook erg misselijk geweest in het begin en ik krijg een meisje
ohhhh ik was ook zoo ziek en misselijk vreselijk.. elk luchtje kon ik wel van kotsen... en tada een meisje.. wat ook een fabeltje is dat ze zeggen dat als je een strakke buik hebt zeg maar zonder veel vet op de heupen dat het een jongen wordt wordt je dik en ''lelijk'' wordt het een meisje... en wat werd het bij mij iedereen jij krijgt een jongen.. nee hoor is toch echt een meid nou af en toe is ze wel zo wild als een jongen geldt dat ook hahaha
heb nu 2 jongens gehad,en bij alle 2 mijn zwangerschappen niet misselijk geweest. ben nu zwanger van de derde,en in het begin behoorlijk misselijk geweest,weet nog niet was het het gaat worden,maar voor mij is het dus ook een broodje aap verhaal
Bij de eerste drie ben ik redelijk misselijk geweest, twee jongens en een meisje gekregen. Nu bij de vierde extreem misselijk, zelfs al in het ziekenhuis gelegen voor infuus met vocht. Wat zal het nu dan worden?
Ik ken juist het bkerpraatje dat je van een meisje meer misselijk bent dan van een jongen. 2 vrouwen dat gaat niet samen en daarom ben je misselijk.
Ja ik heb dat idd altijd gehoord. Dat je van een meisje meer misselijk bent dan van een jongentje.. Maar ook dat is niet waar want er zijn genoeg vrouwen die last hebben gehad bvan misselijkheid tijdens de zwangerschap maar die toch een jongentje hebben gekregen.