Welke afscheiding hoort bij een innesteling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Rietc, Dec 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rietc

Rietc Actief lid

Nov 22, 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik heb een vraag die ik misschien wel gewoon op internet zou kunnen vinden maar misschien hebben jullie er al ervaring mee en willen jullie mij helpen.
    Volgens ff had ik donderdag mijn eisprong.
    Vandaag tijdens plassen kreeg ik rechts laag in mijn buik erge pijnsteek. Nu helemaal een beetje buikpijn. Omdat ik een chronische darmziekte heb, heb ik heel vaak buikpijn dus ik heb daar niet echt een houvast aan...:x
    Nu heb ik de hele cyclus al bijna geen afscheiding, echt super weinig.. Vandaag was het wittig en best wel dik. Totaal niet waterig meer creamie...

Is dit een teken van innesteling of juist dat het niet gelukt is deze keer?
    Ik zit in mijn 5 e ronde maar met eerste keer temperaturen, vandaar dat ik nu voor het eerst weet wanneer de eventuele innesteling ongeveer zou kunnen plaats vinden...

Is er iemand die er wat meer van weet?

Liefs

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Volgens mij verschilt het erg per lichaam per cyclus, ik zou daar niet op durven vertrouwen.

3. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    ja klopt idd per persoon dus aan afscheiding kan je helaas niet zien of je zwanger bent.
    Ik kreeg wel meer creamie afscheiding maar eigelijk pas toen ik net wist dat ik zwanger was.
    Tijdens wachten voor nod had ik geen tot bijna geen afscheiding.

4. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik had creamy afscheiding tussen ei en nod, maar rond de innestelling was het weer iets rekbaar en doorzichtig, wel dikker dan de vruchtbare afscheiding... een beetje gummy-achtig :D:D

5. Rietc

Rietc Actief lid

Nov 22, 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, thanx meiden. Afwachten dus en op oudejaarsdag testen dan maar, spannend zeg.... Succes iedereen

6. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    ik had voor mn nod juist bijna geen sfscheiding. terwijl ik dat normaal wel veel heb, dus dat viel me wel op.
    nu, na mn nod begint t wat meer te worden.

Share This Page