hoi, heb net getest. helaas geeft ie negatief aan. heb 2 dagen soort van ongesteldheid gehad, eerst alleen bruin daarna roze bruin. nu eigelijk niks meer. kan het zijn dat de test negatief aangeeft terwijl ik toch zwanger ben ? miss dat ik nog maar te kort zwanger ben?
uhm ja het zag er niet uit als bloed zoals normaal. eergister echt zo dat bruine en gister bruin-roze. en niet veel in maandverband, het was eigelijk met afvegen dat er wat meer was.
Weet je wat ik denk...misschien is dit gewoon je ongi dan? Want de vorige keer had je ook maar minimaal bloedverlies?
hoe waren de andere ongi`s van je dan? Misschien is je cyclus nog niet helemaal goed.....ik weet het ook niet
Hoi allemaal, Ik ben nieuw op deze site. Ik ben 28 jaar. Ik ben sinds 7 okt dit jaar gestopt met de pil. Heb toen een ontrekkingsbloeding gehad en daarna op 17 november mijn eerste echt menstruatie weer. Nu heb ik denk ik wel een lange cyclus. Ben nu nog niet ongesteld geworden. Heb eigenlijk nooit klachten gehad met mijn menstruaties voordat ik met de pil begon. Nu heb ik sinds een aantal dagen pijnlijke steekjes links onder, echt bij mijn lies. Mijn darmen rommelen echt verschrikkelijk wat ik normaal ook nooit heb. Ben ook duizelig en heb iets minder eetlust. Nu heb ik al getest met clearblue maar die zijn negatief. Zou ik te vroeg getest hebben of zou ik gewoon ongesteld worden? Ik word er echt gek van! Ben er zo mee bezig..
Het kan natuurlijk ook het ontpillen zijn... Ik had/ heb er ook echt enorm last van! Alle symptomen van een eventuele zwangerschap had ik... Maar nee! Iedere x weer die verrekte menstruatie! Misschien een x testen met de 2v5 van KV? Die sporen eerder HCG op dan de clearblue wordt er gezegd. Succes meid!
Ja, dat zou kunnen. Maar ik ben eens eerder een tijdje gestopt met de pil voor andere redenen en toen had ik nergens last van. Die steekjes links in mijn lies worden steeds meer en erger heb ik het idee. Ben ook duizeliger. Maar ik wacht denk ik gewoon even met testen, hoe moeilijk het ook is! Ik had altijd wel een regelmatige cyclus. Wel een lange altijd. Nou ja, ik zie wel. Het zou ook al wel erg snel zijn als ik nu al zwanger zou zijn. Wel ff fijn om hier erover te praten! Kan niet met anderen. Alleen met mijn vriend. Jij ook succes nog!
@girl83: Ik denk dat je nog aan het ontpillen bent... De vorige keer dat ik stopte had ik een veel stabielere cyclus dan nu, dus het kan elke keer anders zijn. Je kan wel altijd testen en zeker zolang je nog niets weet van je cyclus kun je elke week of elke 2 welken testen. Ik zou ook die 2v5 van de KV nemen... Goedkoop en goed! Verwacht er niet teveel van, anders is de teleurstelling zo groot als je weer ongie wordt... Groetjes Ni84
Inderdaad. Ik probeer er niet te veel van te verwachten. Alleen mijn tepels zijn ook veel groter geworden, ze worden steeds groter naar mijn idee. Dat heb ik nog nooit gehad maar dat zal ook wel bij het ontpillen horen! Je bent alleen zo met je lichaam bezig dat je overal op gaat letten. Erg irritant!
ik denk dat je zo vroeg al die klachtjes nog helemaal niet hebt dit zijn klachten die je krijgt als je al langer zwanger zou zijn meestal...daarbij kan het net zo makkelijk van een aankomende ongi zijn.. Je weet natuurlijk nog helemaal niet wat je cyclus gaat doen dus ik zou nu even afwachten en maar blijven testen...
ontpillen...tja ik heb het nooit gehad hoor...ik denk dat het meer een kwestie is van .. je wilt van alles voelen en zien en dat lijkt het ook nog zo dat het echt zo is...