Dit is nu al de derde dag dat ik last heb van menstruatiepijn, 2 januari is mijn NOD.. Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 33 dagen en heb duidelijk mijn ei gevoeld rond 18/19 december! Dit is ronde 9 en ben zoo benieuwd of ik dit jaar nog zwanger mag zijn! Wie herkent de menstruatiepijn voor NOD, heb het zelf meestal wel rond mijn eisprong.. Maar een week voor NOD niet.. Ook heb ik wat last van puistjes op mijn kin..
ik zelf heb een week voor nod menstruatie pijn elke maand ,het is elke maand wachten of ht is gelukt.
Als ik ongi moest kreeg ik het op die dag de pijntjes en krampjes. En we zaten nu in de tweede ronde en waar we echt bewust aan het werk gingen De pijntjes dit keer waren al 2 dagen na mn eisprong, en 7de dag na mn eisprong voelde ik heftige steken, en dach ey vast mn innesteling en toen werd het erger. En inderdaad ook de puisten, meestal heb ik er één of 2 en nu had ik best veel. zo wist ik het dat het best een zwangerschap kon zijn, en ja dat is het ook. Meid, ik hoop het van harte voor je dat het nu raak is.
@LoveRayan, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Nou ik hoop dat het hier ook raak mag zijn! Zou wel super zijn dat het nog gelukt is dit jaar! (Maar ik denk het niet haha)
heb het ook vaak voor m'n NOD (een week ervoor) maar toen ik zwanger bleek te zijn had ik het ook, alleen kwam mn ongesteldheid niet...het bleef aanhouden de pijn maar na twee weken geen menstruatie heb ik toch maar getest! hoop dat het voor jou raak is als nieuwjaarscadeau!
@mukkie11 en iedereen die zwanger is geweest en dit herkent: Ik wilde net een nieuw topic openen met een vraag over die menstruatiepijnen. Ik heb namelijk elke maand een week voor NOD menstruatiekrampen, niet de hele dag hoor maar af en toe. Vooral snachts, dan wordt ik er wakker van omdat ik dan heel nodig moet plassen, en dan wordt het erger. Maar goed ik wilde dus graag weten of iemand ook altijd een week voor NOD menstruatiekrampen krijgt en hoe dit dan was als je zwanger was. Ik denk namelijjk elke maand dat ik niet zwanger ben wat tot nu toe zo is, doordat ik die menstruatiekrampen heb. Nu ben ik benieuwd of deze er ook zijn toen je zwanger was (en zonder zwanger te zijn ook altijd een week voor NOD krampen had). Waren deze krampen dan anders of voelde deze hetzelfde aan? Ik hoop namelijk elke maand dat ik geen krampen voor NOD krijg omdat deze bij mij aanduiden dat mn menstruatie eraan komt. Liefs
Dank je marlie, Het zou inderdaad een prachtkado zijn, voor het nieuwe jaar. En positief blijven denken, misschien is juist wel raak. Wel laten weten als het zover is!!
Hmm vreemd dat sommigen van jullie het 'standaard' hebben een week voor NOD, ik heb dat in de afgelopen rondes nooit gehad.. Nu sinds 3 dagen en idd dat het af en toe op komt zetten.. Nouja we zullen het zien volgende week! Dankjewel LoveRayan! Positief blijven vind ik nu wel steeds moeilijker worden hoor haha! Maar ik laat het weten!
heb het altijd wel alleen minder heftig. toen ik zwanger was had ik het erger...en dat bleef een hele tijd. oprekken van de baarmoeder,zo voelde het ook. alsof er iets in me brandde...
mijn ongesteldheidskrampen komen altijd 2 dagen voor het echt doorzet, kan ik de klok op gelijk zetten. Zwanger zijn krampen voelen hier anders.
Ik herken het toen ik zwanger was had ik het vanaf de innestelling.. verder had ik geen kwaaltjes spannend!!
Ohh dan wordt het spannend, heb er vandaag (nog) geen last van gehad, nja we zien het wel over 5 daagjes!