hoi lieve meiden wilde deze vraag eigenlijk vanmiddag al stellen.. heb vanmiddag getest met clearblue en die gaf 3+ aan maar ik vroeg me af of dat niet snel is ? aangezien ik nog maar 4 dagen overtijd ben.. ik had ook gelezen dat t kon zijn een tweeling zit wel bij erg mn vriend in de familie
Jah dat vroeg ik je ook al vanmiddag! Maar je predictie early test vond ik eigenlijk geen knaller,en dan is dat een test die je 4dg voor NOD kan doen! Ben benieuwd als je je echo krijgt. In heb vorige week zaterdag een cb test gedaan. Die zei 2-3 en weet vandaag precies 4 weken dat ik zwanger ben.
Bij mij gaf hij 2-3 aan 1 dag na mijn nod dus 3+ met 4 dagen overtijd zou best kunnen...ik kreeg er overigens maar 1 (hoewel ik wel twee placenta's bleek te hebben). Echter met de 6 weken echo ook maar 1 kindje gezien.
Alles kan behappy helaas kun je niet alles van een zwangerschapstest afleiden. Het positieve iig is dat je oe dan ook veel hcg aanmaakt en dat lijkt me wel goed. Xxx joyce
ja precies zo zie ik t ook maar.. vroeg t me gewoon af ben al lang al blij dat ie positief was we zullen t zien op de 1e echo
Het is een indicator, naam zegt dus al voldoende Dat je man veel tweelingen in de fam hebt doet er niet toe dat is niet erfelijk. Geldt alleen voor de vrouw's kant en dan alleen twee-eiig (maar dat weet ik niet zeker). Gefeliciteerd met je zwangerschap verder.
1 eiig is idd niet erfelijk ze noemen het een foutje van de natuur( wel een leuk foutje natuurlijk) 2 eiig is wel erfelijk . ik had bij 4 weken ook een test 3+ en waren er ook 2. mja dat zegt natuurlijk niet alles. Edit : het is juist vader die het doorgeeft .. zie wat ik gevonden heb op google Een dubbele eisprong kan erfelijk zijn.Als aan de vaders kant tweelingen voorkomen kan deze de mogelijkheid van een dubbele eisprong doorgeven aan zijn dochter(s).
ooo op die manier.. haha nee het moet echt aan de kant van moeder zitten... vader kan wel weer de mogelijkheid doorgeven aan het kindje zeg maar... maar of het een tweeling op dat moment is heeft vader niks mee te maken
dus stel je krijgt een dochter, heeft zij misschien wel een grotere kans op een tweeling voor jou maakt het zoals al gezegd niet uit. Gefeliciteerd in ieder geval! Ik had ook al knallers dagen voor nod, en het was er steeds 'maar' 1, kennelijk gewoon veel hcg aangemaakt.
Ik had zwangerschap van mn dochter een week na nod nog 1-2, dus ik maak blijkbaar minder hcg aan. Zou me er niet druk om maken.
Idd niet druk om maken, je maakt gewoon goed hcg aan dat is juist positeif, 3+ heb je meer dan hcg 1840.