Komt iemand dit bekend voor?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Naamgebruiker, 23 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

3 jul 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Sorry dat ik jullie hier mee lastig val, maar ben hier zo onzeker van. Morgen heb ik zo wie zo al afspraak staan bij de ha maar ben zo benieuwd of iemand dit herkend.

Ik gebruik al langer dan een jaar geen anticonceptie, we doen aan 'voor het zingen de kerk uit'. Het is geen 100% betrouwbaar maar dat is niks, ( ben door spiraal heen zwanger geraakt en mk gehad helaas, het was zeer welkom geweest ) en een broertje of zusje is van harte welkom alleen zou het dan iets eerder zijn dan 'gepland' niks mis mee :D.

Ik heb altijd 1ste dag menstruatie d.bruinverlies en dan s'nachts breekt de hel los, veel en hevig bloedverlies voor min 3 dagen en daarna zakt af in nog enkele dagen bruinverlies. Mijn cyclus is 26-28 dagen. En vandaag was mijn uiterste NOD.

Vanaf mijn ei ( die voel ik altijd ) heb ik al felle steken en ongikrampen en dinsdag had ik opeens bij het afvegen een heel klein beetje licht roze verlies. Echt een kleur die ik nooit eerder heb gehad, wel een mooi babyroze haha:p. Dat bleef tot einde middag maar alleen bij afvegen. Dus vond het al raar en erg vroeg want ben nooit eerder dan die 26 dagen maar ja de cyclus kan af en toe gek doen dus verwachtte dat door zou breken snachts. Maar niks pas donderdag kreeg ik 1 x d.bruinverlies zoals ik het ken dus dacht nu komt het maar niks. Wel tot vandaag (NOD) lichtbruine/beige afscheiding gehad. Vandaag weer helemaal 'normaal'.

Wel nog steeds hevige krampen waarvan je denkt nu barst het los, moe, misselijk, veel pukkels en chagarijnig maar heb al getest donderdag en zondag ( beide middag ) en beide omowit dus zo wie zo niet zwanger. Maar wat dan wel want voel me zo beroerd en steken bah vind beetje engig, kent iemand dit?

Sorry voor lange verhaal:D

Liefs

Yas

2. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja deels wel herkenbaar! Het zijn wel echt tekenen die ik ook had en toen was ik dus wel zwanger. Het lichte bloedverlies kan innestelingsbloed geweest zijn.
    Ik zou toch nog een zwangerschaps test doen en dan met ochtendurine en bijvoorbeel de kruidvat 2 voor 5 euro!

succes ermee en hopelijk is het raak!

3. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

3 jul 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je snelle reactie, ja die kruidvat heb ik opgemaakt haha. Maar ga als dan nog niet is doorgezet woensdag maar in de ochtend weer testen. Maar dacht omdat die van zondag omowit was en ik bij de vorige op NOD echt knaltest had het nu ook wel zichtbaar had moeten zijn. Maar wie weet..... aaah onzekerheid. Maar denk toch van niet:(

4. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

3 jul 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update voor degenen die het leuk vinden om te weten:D

Ik ben vanmorgen bij de ha geweest, en die vond in eerste instantie alle klachten/symptomen lijken op een zwangerschap. Ze zei al gelijk dat testen pas NA je uiterste NOD moet ( ja ja dat weten de meesten van ons wel, maar als je iets wilt weten kan dat ver weg zijn hahaha, en aangezien ik bij me vorige al vrij snel knaltesten had toch wat eerder gedaan ).

Maar goed sinds zondag dus al meer gewone afscheiding en sinds gisteren weer gewoon en helder als buiten menstruatie. Zelfs na gemeenschap niks, maar de huisarts ging even kijken of de bmm in orde was en toen ben ik toch begonnen met iets te vloeien. In eerste instantie dacht ik toch start menstruatie, maar nu twijfel ik, het is toch erg helder en wel duidelijk aanwezig maar veel minder. Denk niet dat ik zwanger ben hoor, maar lijkt ook niet op normale menstruatie:(

In ieder geval ze zei me als niet doorzet eind van de week nogmaals te testen, maar denk niet dat het nodig is, want als ik al zwanger ben ben ik bang dat het niet goed gaat nu.

Nou dames ik hoop dat het bij jullie uitblijft:) en mooie testen zullen hebben.

Liefs

Deel Deze Pagina