ik had afgelopen maandag mijn m moeten hebben (laatste m was 16-03) maar tot nu toe nog niets heb al 2 testen gedaan maar negatief . ben al een half jaar van de pil en mijn cyclus was 30-27-56-30-30. ik heb wel een trekkend gevoel op de hoogte van mn blaas links en het steeds maar koud (shirt en 2 vesten )en heb meer honger /trek . ik wordt helemaal gek hier
maar steeds negatief getest? je bent nu dus een week overtijd, toch? spannend hoor! ik moet volgend weekend ongi worden maar vorige maand was ik het maar 1.5 dag en ik heb me afgelopen weken zo raar gevoeld. zooo misselijk, elke dag. weinig eetlust, veel boeren. droge mond, zere borsten, duizelig, warm!!! normaal zit ik met mn jas op mn werk aan en nu heb ik de verwarming uitgedraaid! ik heb van de week een test gedaan maar die was negatief. ( bij mijn eerste kindje was ik pas na week 9 positief getest, de eerste 3 testen negatief) ik wil het zo graag en ben zo bang dat mijn lijf me weer in de maling neemt...! maar nu had ik gister gekleurd slijm in plaats van wit en de hele dag krampjes in mn buik alsof ik ongi moet worden maar dat moet pas volgend weekend zijn! bah, de onzekerheden bij dat vrouw zijn komen mn neus uit
Same Here!!! Nu een week overtijd maar niets...... heb altijd een standaard cyclus van 29 dagen, kan de klok er zo wat op gelijk zetten maar nu??? Twee testen gedaan maar beide negatief....
heb de halve nacht niet geslapen weet niet wat het was maar kon niet slapen en voel me erg opgejaagd weet niet of dit er bij hoort ?
ik lig nu op de bank met een misselijk gevoel denk dat ik morgen maar even na mn werk naar de kruitvat fiets zodat ik dinsdag een test kan doen .
Haha gefeliciteerd!!! Dat onrustig slapen en wakker liggen en opgejaagd heb ik ook! Een ding snap ik niet... Volgens mij doe ik echt iets fout... Ik zit nu op wk 6 dag 5, heb pas 22 mei intake bij verloskundige. Heb maandag gebeld omdat ik heel onzeker was door bloedverlies ( heel klein beetje, maar schrok me rot). Nog steeds geen echo voor elkaar gekregen! En ik weet ook niet eens zeker hoe lang ik echt zwanger ben, want had 1e cyclus een cyclus van 47 dagen... Aaaahhh ik wil zo graag een teken van leven zien...
ik heb de gynacologie gebeld en verteld dat ik geen goede verhouding heb met de huisarts maar wel dol graag wil weten hoe ver ik nu ben ivm wisselende cyclus
Aahhh ok, ging je al naar de gynaecoloog? Zo niet, ga ik dat ook proberen! Heb het idee dat het komt doordat ik in een vrij grote stad woon... Ben je misschien iets meer een nummertje. Wat een tof gevoel he, dat je nu weet dat je zwanger bent! Al van alles lopen googlen? Haha zo leuk!