Ben ik zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mari J, Mar 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Je weet het indd eigenlijk niet totdat je een test heb gedaan.
    maar je geeft aan misselijk te zijn. Als je ook overgeeft moet je wel in de gaten houden dat het kan zijn dat de pil nu niet werkt, dus als je niet zwanger nu zou zijn, zou je het wel kunnen worden nu.
    En ik ben ook erg benieuwd, maar we horen het vanzelf.
    Succes meid!

Liefs Kiss

2. Moo

Moo Bekend lid

Jun 21, 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    En en en?

3. Mari J

Mari J Lid

Mar 21, 2007
    16
    0
    0
    Hallo, ik heb nog niet getest... Kheb eerst mijn vriend op de hoogte gebracht, en we gaan eerst afwachten tot ik moet menstrueren. De kans dat ik zwanger ben is eigenlijk wel ongelooflijk klein hé? Ik moet wel toegeven dat, hoewel het nog niet gepland is en ik eigenlijk nog wat te jong ben, ik het toch jammer zou vinden moest het nu niet zo zijn... Misschien daarom dat ik zoveel geduld heb met het uitstellen van de test... Klinkt raar zeker? Pff, ik lig emotioneel overhoop :)
    groetjes

4. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    eigenlijk vind ik het een wijs besluit :D Ik had het niet meer uitgehouden en vind het knap van je dat je even wacht!

Hoe reageerde je vriend erop dat je miss zwanger zou zijn?

ik hoop rond apil wat van je te horen, ben en blijf nieuwsgierig ;)

liefs

5. Mari J

Mari J Lid

Mar 21, 2007
    16
    0
    0
    Mijn vriend moet nog even wennen aan het idee denk ik :) maar hij weet ook de kans heel klein is dus... Kheb er em wel al op betrapt dat ie voorzichtig eens zijn hand op mijn buik legde :) hihi, wel schattig. Maarja, we zien wel... Ik laat zeker iets weten!
    Groetjes

6. Mari J

Mari J Lid

Mar 21, 2007
    16
    0
    0
    Hallo,

Ik ben sinds gisteren ongesteld dus nog niet zwanger... Ik vind het eigenlijk wel jammer, maar ja, eerst mijn studies afwerken en mss binnen paar jaar é :) Ik wil jullie allemaal bedanken voor de goede raad en allemaal nog heel veel succes met de zwangerschap!

Groetjes, Marijke

7. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    heej mariJ
    idd jammer maar miss ook niet verkeerd i.v.m. je studies etc

Ook wil ik jou veel succes wensen in de toekomst!

liefs tweeling :D

8. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

Mar 3, 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn

Hahaha, nee zeg inderdaad maar nooit nooit...Mijn oudste kwam dwars door de pil, de jongste ook, (de middelste en deze gepland, wel mooi om en om, lol) en dat terwijl ik dus nooit een pil vergeten ben...Bij beide bleek ik ook al ong. 3 maanden zwanger...

Mijn lichaam reageert blijkbaar niet goed op de pil... Dus die gebruik ik niet meer, prikpil ook geen succes en tevens al een keer een spiraaltje verloren... duzz.. zo kan het ook...

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hihi

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik weet niet of je dit nog leest, maar als je de pil slikt dan wordt je niet ongesteld. Je hebt iedere maand een ontrekkingsbloeding maar die zegt niets over een eventuele zwangerschap. Zolang je de pil slikt zul je dus maandelijks bloeden. Veel meiden weten dit niet en zijn opgelucht als ze ongesteld worden terwijl dit dus niets zegt.

11. valentijn

valentijn Lid

Jan 24, 2007
    43
    0
    0
    Noord Holland
    @Beebie

ik zit jou bericht toevallig te lezen. naar deze info ben ik al een tijdje opzoek. Bedankt!

Groetjes.

12. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

Mar 3, 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    JA idd.... om er vervolgens achter te komen dat je zomaar ff 3 maanden zwanger bent... lol.. Ik slikte de pil, werd zwanger ondanks de pil en had maandelijkse bloedingen en doorbraakbloedingen...En dat is me niet 1 keer overkomen.... maar intotaal 3 keer, om vervolgens nog es een keer een spiraaltje te verliezen...

;)

13. valentijn

valentijn Lid

Jan 24, 2007
    43
    0
    0
    Noord Holland
    Sow... dat is niet niks!
    nou ik weet morgen ochtend of dit de eerste keer wordt of niet haha...

14. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

Mar 3, 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Lol, nee idd.. Maar één ding scheelt,als het je één keer is over komen kan je de volgende ook wel aan.. De eerste keer was ik min of meer in shock toestand, alleen al de gedachte dat ik binnen een half jaar in eens moeder zou zijn.. net alsof je geen complete zwangerschap hebt ofzo..

Normaal gesproken ga je erover nadenken, besluit nemen, proberen zwanger te worden, dus dan ben je dr al wel ff mee bezig voor dat je überhaubt zwanger bent... en mij viel het rauw op mijn dakje... Maar was dr wel heel blij mee hoor, de oudste is inmiddels alweer bijna 9.. Hij is 'the Big Bro'

Greetz Hilde

15. Mari J

Mari J Lid

Mar 21, 2007
    16
    0
    0
    Dus toch best nog een test halen?

16. valentijn

valentijn Lid

Jan 24, 2007
    43
    0
    0
    Noord Holland
    J@ Mari J
    a zou ik ff doen, als je dat nog niet gedaan hebt. ga ik nlk ook doen morgen!

succes

@mismac
    nogal een verassing ja! wel leuk dat hij nu grote broer is.
    m'n vriendin heeft het ook gehad op haar 19e.

Bij mij moet er ook ineens wel wat om hoor als ik morgen toch zwanger blijk te zijn, maar geen paniek ofzo! eerder paniek bij m'n ouders denk ik haha... worden ze jong opa en oma. LOL

17. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hmm ben weer benieuwd :)

laten jullie het weer even weten?
    (hoezo nieuwsgierig :) )

gr

18. Mari J

Mari J Lid

Mar 21, 2007
    16
    0
    0
    als ik nu wel zwanger blijk te zijn ben ik toch een ongelooflijk jonge mama... :) heeft er iemand enig idee hoeveel zo'n test kost?

Groetjes

19. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had een huismerk test van de trekpleister die was 7 euro werkt net zo goed als een duurdere test.
    clearblue testen zijn rond de 17 euro heb je 3 testjes (is zo een digitaal ding)

20. Mari J

Mari J Lid

Mar 21, 2007
    16
    0
    0
    En moet ik 's morgens testen of kan ik dat vanavond ook doen? Dan is mijn vriend erbij en anders moet ik het hier zo in 't geniep bij mijn ouders doen :s

Share This Page