ongelovelijk jong? ben zelf ook 20 en de zijn meiden zat van 19 , 20... vind ik niet ongelovelijk jong hoor , maar goed een test vb van kruitvat kost ongeveer 7 euro. Een digitale is duurder. Die zijn ook per 2 of 3 verpakt. Kosten iets in de 20 euro dacht ik zo ....
maakt niks uit wanneer je het doet . ik had het in de loop van de ochtend gedaan en gaf gelijk zwanger aan
ochtend urine is het beste , bewaar anders wat voor savonds. succes, oh ja vind je ook niet te jong hoor als je er maar klaar voor bent! gr
Daarom doe ik ook morgen een test en niet vanavond. Heb ook veel thee gedronken vandaag hoorde dat dat ook invloed kan hebben. Dus.... first think tomorrow! Ik laat het weten! groetjesss
Ik neem wel de pil, dus het zou toch normaal niet kunnen? Ik ben geen enkele pil vergeten. Eh, ik ben door de pil heen 3 keer zwanger geworden, dus het kan wel...
@Valentijn: Ja hij wordt nu voor de 3e keer grote broer.. vind ie helemaal leuk.. hun allemaal trouwens, de jongste is ook helemaal blij dat hij nu eindelijk óók iemand zijn grote broer wordt en onze dochter.. tja die heeft straks weer iemand om mee te tutten.. (is echte tante pollewop, een meisjes meid)
Nou meiden, niks hoor vanmorgen. geen streepje te bekennen! is toch raar hoor... ben bijna niet ongi geweest... Het zal dan wel zo zijn he... moet zaterdag dan gewoon maar weer beginnen aan de nieuwe strip
Valentijn en Mari, beide niet zwanger. tja... gefeliciteerd denk ik. Hoewel de meeste meiden hier op ander nieuws wachten was het niet jullie keuze om nu zwanger te worden dus in die zin is het alleen maar goed nieuws toch!?
dat kan altijd wel is voor komen dat je bijna niet ongi bent , dat wil nog niks zeggen, ik heb wel is gehad was ik het maar 1 dag een heel klein beetje en was toen ook niet zwanger.
@tweeling en beebie ben wel teleurgesteld hoor. het is ontzettend welkom en we willen heel graag een kindje. is alleen nu nog niet de bedoeling. Het huis moet nog af! hopelijk mag ik ooit moeder worden... Groetjess
Ik vind het ook wel jammer, maar het is wel "beter" zodat ik eerst mijn studies kan afmaken zodat ik werk heb als ik dan ooit wel mama word. Nog een paar jaartjes dus... Groetjes!