hallo iedereen ik heb een vraagje ik had 6juli onveilig sex gehad en paar dagen later had ik last van pijnlijke tepels en voel me sinds paar dagen nu ook super moe en af en toe heb ik van die lichte kraampje zoals ongesteldheid en voel ook dat ik soms een hoge temperatuur heb en soms heb ik het opeens heel erg warm maar dat heb vooral in de avond ik heb bewust sex gehad rond mij eisprong dus mij vraag is zou ik misschien zwanger kunnen zijn ? en ik heb mijn baarmoedermond ook gevoeld en het voelde laag en volgens mij zat er een soort van een spleet kan dat ? ik heb er niet echt veel verstand van ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden ik wil heel graag weten ik weet wel dat ik moet wachten tot mijn nod dat is 22juli maar ben gewoon heel erg benieuwd wat dat betekend
hoi ja, je kunt natuurlijk zwanger zijn. Alleen kan ik dat op grond van je klachten/symptomen niet zeggen. je zult inderdaad moeten wachten tot je NOD, dan kun je een test doen en weet je meer. Je hebt je vraag gesteld in het forum voor de lactatiekundige, volgens mij was dat niet helemaal je bedoeling. Hoe dan ook, succes met wachten tot de test, en start alvast met foliumzuur! Mirjam