Ik zou dit weekend eventueel een innesteling kunnen hebben en ik denk steeds; nou ik voel niets, maar ik weet ook niet wat ik moet voelen. Ik ga er van uit dat de meeste mensen dit niet voelen, maar ik vraag me toch af hoe het zou kunnen voelen..... Wie kan mij vertellen hoe een innesteling zou kunnen aanvoelen?
Ik denk dat ik het heb gevoeld. Het voelde bij mij als hele erge ongiekrampen. Het is denk ik niet mijn eisprong geweest want die heb ik nog nooit gevoeld. Maar zoals je al zegt volgens mij voelen niet veel mensen innesteling. Ik hoop voor je dat het raak is liefs Babel
Ik voelde het niet.Enige aanwijzing voor mij was, gedurende een dag of 5 pijn/kramp in de liezen, welke ik nog nooit gehad had. Dit was voor mijn NOD uiteraard.
Ik denk dat het bij mij ook bestond uit erge ongikrampen.. Heb namelijk ook nog nooit mijn ei gevoeld. Ik dacht in eerste instantie dat het mijn ei was.. Maar ik testte 2 dagen voor NOD positief.. Dus waarschijnlijk was mijn ei eerder en was dit mijn innesteling..
bij mij voelde het als een zeurend en kramperig gevoel wat heel de avond aanhield het voelde iets heviger als me eisprong, heb er toen zelfs een pijnstiller voorgepakt en wist dat dit mijn innesteling was. ik kon alleen hopen dat het goed bleef gaan en ja hoor het was positief. ik had al eerder een innesteling gehad en wist nu dus waar ik op moest letten.
Heb er alleen iets van gemerkt doordat er een heel klein beetje bloed in m'n inlegkruisje zat, verder niet...aangezien ik zeer regelmatig ben en nooit tussendoor bloed verlies, was ik zeer hoopvol...en terecht!
hé dit geeft hoop zat zo straks al te balen... ik had die krampen dus ik rennen naar de wc ( bij mij komt het dan ook meteen na die krampen) niks...kan ook nog niet ben een week te vroeg maar toch..hmm dit geeft hoop hihi
Ik voelde eigenlijk niks bijzonders.... Je kan er vooraf helemaal niks van zeggen, helaas. Het is en blijft afwachten..bleeeh
Ik voelde de eerste keer net of ik heftig ongesteld moest worden maar er kwam toen niks, helaas ie het toen naar 6 1/2 week fout gegaan. Maar onbewust wist ik toen heel vlug dat ik zwanger was . Groetjes Jessie33