Hoi meiden, Wil even mijn ei kwijt. Vraag me echt af hoelang ik nog moet wachten tot ook ik 2 strepen heb op mijn test.. Ondertussen zijn wij al 6jr bezig, waarvan 5jr in de mmm. Ben 2aug geopereerd aan mij eileider. Augustus en september waren de enige maanden dat wij zonder zkh zwanger konden worden. In oktober gaan wij weer de mmm in. Vanmorgen was mijn test omo wit Begin het nu toch echt moeilijk te vinden. Lijkt net of mijn lichaam mij in de steek laat. Het is niet dat ik het mensen misgun, echt niet! Behalve de mensen die er niet voor kunnen zorgen misgun ik het. Maar oooh wat is het moeilijk!!! Vrijdag wordt ik 24, had mij geen mooier cadeau kunnen wensen
Veel succes in de komende mmm. Het lijkt me moeilijk om in jouw situatie te zitten. Ik kan je dan ook geen andere raad geven dan proberen positief te blijven. Houd vol. Je bent al lang bezig, maar je bent gelukkig nog jong, niet dat dit nu iets voor je verzacht. Sterkte!
Pfff heb echt medelijden met je, wat moet dat vreselijk voor jullie zijn ik wens je heel veel sterkte en een snelle positieve test!
Sterkte meis, ben enorm bang om ooit in die situatie te komen! Hopelijk mag je het je toch snel gegund zijn! Een hele dikke knuf! x
ik schrik hier gewoon van. heb bijzonder veel respect voor je, dat je ook al zolang met de mmm bezig bent! ik hoop van uit de grond van mn hart dat het snel raak mag zijn voor jullie. dit gun je je ergste vijand niet eens
Ik vind dit echt heel erg voor jullie!!! 6 jaar!! Niet te geloven gewoon. Hoe houd je dit vol??? Natuurlijk heb je er niets aan, maar gelukkig ben je nog jong. Ik hoop echt dat je binnenkort net als zoveel anderen een positieve test in handen mag hebben!!!!
Hou vol lieve meid. Ik weet hoe moeilijk het is en vooral als je er geestelijk al zolang mee bezig bent, het maakt je gek! Heb geduld en ik weet zeker dat jou tijd komt Ik weet niet of het je hoop geeft maar een goeie vriendin van mij heeft na 5 jaar proberen pas een positieve test en een kennis na 15 JAAR proberen een positieve test in handen gehad.
6 jaar al in de MMM pff.. Wat vreselijk voor jullie zeg! Ik hoop voor jou ook dat je snel een positieve test in handen krijgt. Ik ben zelf ook 24 en wij zijn nu 1,5 jaar bezig, en ook nog nooit een positieve test in handen gehad. Gelukkig ben je nog jong (zeg ik tegen mezelf ook). Dus er is nog genoeg tijd! Neemt niet weg dat het zwaar klote is dat het tot nu toe nog niet mocht lukken. Veel sterkte! X
Lieverd, Ten eerste een hele dikke knuffel... Ten tweede ik hoop dat jou die 2 strepen snel gegund is, je hebt het zo verdient... Na 6 jaar nog geen positieve test kun je nog altijd zo positief voor een ander zijn. In korte tijd hier op ZP ben je tot iemand uit gegroeid waar ik alles bij kwijt kan (en ik ben nog maar 16 maanden bezig) en je leeft zo mee Meisje ik hoop snel dat je zwanger mag zijn en je kunt genieten. Dikke knuffel meid, ik ben er voor je als je ergens mee zit, maar dat weet je
Klopt inderdaad ben nog jong, maar dat neemt onze wens niet weg. Vriendlief wordt 31 en wilde zo graag voor zijn 30e papa zijn. Mijn vader wordt 73 en wil niets liever dan dat hij ook leuke dingen kan doen met zijn kleinkind. IA snoes wat een lieve woorden!! Natuurlijk leef ik met je mee. We delen lief en leed samen. Je bent gewoon een echte vriendin!
6 jaar in de mmm? Pfff respect zeg. Doorzettingsvermogen heb je iig. Heb zelf op geen enkele manier ervaring met de mmm, maar ik lees wel eens verhalen van meiden die al (ook begrijpelijk) eerder er gek van worden. Dus ik vind dit wel heel bewonderingswaardig. Dat wou ik gewoon ff zeggen. Sterkte en hopelijk is hier snel te lezen dat je zwanger bent...
kiekies, Zet hem op. Ik zal kort vertellen ons verhaal. Wij waren ook zes jaar bezig, operatie gehad, 3 miskramen, 6 keer iui 3 keer ivf, ik was er klaar mee. Helemaal klaar mee. En na zes jaar was ik spontaan zwanger van ons mannetje die nu 19 maanden is alweer. Zet hem op en er komt ooit een periode dat het wel lukt, Succes. hebben ze bij jou wel eens gekeken naar de schildklier het kan zijn als die de traag of snel werkt dat je ook veel minder vruchtbaar bent of sneller een miskraam kan krijgen... Kop op.
Lieve Kiekies, Wat verschrikkelijk om al 6 jaar bezig te zijn en telkens die teleurstelling. Wellicht zullen er opmerkingen gemaakt worden als "je bent nog zo jong bla bla bla" maar daar zit je niet op te wachten. Ik kan helaas niet met je meepraten en misschien denk je "wat weet jij er nou van?" Dat klopt, ik weet er niets van maar toch wil een een beetje geluk van mij naar jou toe sturen... <3<3<3
meid toch heel erg! ik hoop zo erg voor je dat je binnenkort een positiefe test krijgt je verdient het zeker! top dat je zo'n doorzettings vermogen hebt! liefs, love7
Vind het fijn om te lezen dat er meiden zijn die het zelf niet hebben meegemaakt en hopelijk het ook nooit hoeven mee te maken, toch reageren. Wij zijn nu 6jr bezig waarvan 5jr in de mmm. Beide verminderd vruchtbaar. Bij mij is de oorzaak bekend, bij mijn partner ook. Ben in augustus eindelijk geopereerd waarna ik een cyclus had van precies 28 dagen. Nu over tijd en omo witte test.. Dus denk dat het succes van de operatie van korte duur is geweest. Wij geven echt niet op!! Daarvoor is onze wens te groot. Ik zal pas stoppen als alle gynaecologen zeggen dat het is uitgesloten. En even speciaal voor achterhoekse, gefeliciteerd meid! Harstikke bedankt voor je geluk!! Riv, wat een wondertje zeg... Als ik da soort dingen lees geeft mij weer dat extra sprankje hoop.