Ben ik zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elyne, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elyne

Elyne Lid

9 mei 2007
    6
    0
    0
    hoi iedereen,

ik zit een beetje met een probleempje.
    een half jaar geleden ben ik gestopt met de pil (ik voelde me hier heel slecht bij) sinds ik gestopt ben met de pil kreeg ik altijd mijn regels op de 30ste dag, maar nu ben ik al 5 dagen overtijd!
    ik heb gisteren een huistest gedaan, maar die was negatief... was het te vroeg? wat is er met mij aan de hand? ben ik zwanger?

2. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Doe over een paar dagen nog een test, misschien komt het hcg wat minder snel op gang. En anders maar even naar de huisarts toe.

Heb je een relatie en ben je ook bezig voor een kleine? Als het niet zo is dan ben je ook niet zwanger. Het kan ook door stress uitblijven namelijk

3. Elyne

Elyne Lid

9 mei 2007
    6
    0
    0
    ik heb twee en half jaar een relatie... we zijn er niet mee bezig nee, maar een ongelukje is snel gebeurd?

4. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    Belgiƫ
    hey Elyne,

is idd afwachten of je later positief test en anders tot ongi doorbreekt... ik ben normaal ook altijd heel mooi op tijd maar blijkbaar is dat geen garantie dat het niet plots anders kan zijn. In februari ben ik plots 2 weken overtijd geweest (toen waren we ook nog niet voor een kindje aan het gaan), dan een korte maand en nu weer overtijd aan het gaan en nog geen positieve test.
    Ik heb geen flauw idee wat dit zou kunnen veroorzaken... vrees dat je lichaam soms eens z'n zin doet en dat wij dat niet altijd kunnen vatten :confused:

Succes alleszins en hopelijk komen ze er gewoon door... (behalve als je het toch graag anders zou willen )

5. Elyne

Elyne Lid

9 mei 2007
    6
    0
    0
    Ik ga morgen naar de dokter... laat het dan wel weten wat het was!

bedankt!
    liefs xxx

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    het kan idd stress zijn heb je wel symptomen of ook niet... een vriendin va mij was het 2 weken later door stress dat ze zwanger zou zijn:confused:

7. Elyne

Elyne Lid

9 mei 2007
    6
    0
    0
    Goh symptomen? ik ben heel erg moe, maar maak ook lange dagen op het werk. mijn tepels jeuken wel, maarja dat kan ook door vanalles zijn he... ik ben lichtgeraakt, maar das omdat ik mijn regels nog niet heb. En ik weet niet of dit een symptoom is, maar ik heb veel last van witverlies, en dit heb ik anders nooit!

xxxx :(

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mm geen idee eigenlijk.. maar morgen weet je vats meer bij de dokter toch hopelijk

Deel Deze Pagina