Ben best wel zenuwachtig voor over een ander half uur.. om 10.00 moeten we naar de gyn... erg spannend allemaal.... Maar wel blij, want ik heb een joekel van een verhoging in de temp van gister en eer gister 36.1 naar vandaag 36.7... maar ik kon er vanochtned niets mee, stel ze doen een inwenddige ego ofzo om te kijken of ik idd een eitje heb, dan moeten ze eerst door... nee dat kan neit dus vanavond is deze meid aan de klus
Hahahhah,daar zat ik vorige week ook mee. En ik was blij dat ik het niet gedaan had,want ik kreeg inderdaa een inwendige echo. Alsof ik een voorgevoel er van had. Kareltje
bij een tempverhoging is je ei toch al geweest? tenminste dat is wat ik altijd begrepen heb van de meiden hier op het forum zodra je temp omhoog is gegaan heb je je eisprong achter de rug...? hoop in ieder geval mocht dat zo zijn dat jullie genoeg "geklust" hebben en dat er zometeen 8 mnd geen meer zijn
KLopt, maar dan heb je 24 uur als je temp omhoog is gegaan... Nou in dit geval dus iets meer, heb een inwendige echo gehad en er lag een mooie eitje klaar, ze zei dat ze hem zo zag springen ( figuurlijk gezien). Dus volgende week mag ik bloedprikken om te kijken of hij ook daadwerkelijk uit de eileider is gekomen. Gelukkig viel het dus allemaal mee bij de gyn en gaan we er hard tegen aan om een mooi wondertje te mogen ontvangen...
Wat maakt het uit of dat je klust voordat je naar de gyn gaat. Hij/zij weet toch dat je bezig bent voor een kleine, dan zal hij/zij ook niet raar op kijken als je geklust hebt. Of is dit een rare gedachtegang?
Nee dat is geen rare gedachte gang, dat is wat je zelf netjes vind. Ik heb geen idee of ze het met een inwendige ego kunnen zien. Maar voor mij was het net zo een gevoel van met een onge poetste mond naar de tandarts gaan. Of met vieze voeeten naar een pediceur gaan. Wij hebben het vanmiddag erg gezellig gehad, dus die paar uurtje maakt denk ik niet zoveel uit