Iedereen mag zijn mening geven maar vind je nogal synisch overkomen en als iedereen altijd keurig het verstandigste doet ( zoals je op school geleerd hebt met sexuele voorlichting bijv.) dan had nooit iemand een soa, ongewenste zwangerschap etc.. gehad en zo zit de wereld dus niet in elkaar... En om dan te zeggen dat zij zich aanstelt zonder dat jij haar situatie kent vind ik niets te maken hebben met advies geven of op een normale manier je mening geven.
I know, maar kan niet zo goed tegen dit soort stomme topics. Ten eerste; Als je geen kind wilt (of nog erger een soa) en te lui bent om over anticonceptie na te denken, heb dan gewoon geen seks. Ten tweede; Hoe kunnen wij nou beoordelen of iemand zwanger is? Gaf er maar een positieve draai aan
Niet te flauw doen... Ts wil graag een antwoord op haar vraag. Dus... Als je normaal iedere 4 weken ongesteld wordt en nu ineens na onveilige seks al 2 weken overtijd bent is de kans groot dat je inderdaad zwanger bent. Snel naar drogist voor een test, of de huisarts voor een test en advies!
Ben benieuwd of ze nog wel terug komt na al deze reacties Meid! ondanks alle verschillende meningen is iedereen wel erg benieuwd naar de uitslag...?!?
+1 ik was vanaf redelijk jonge leeftijd sexueel actief en nam daar de verandwoording voor en zelfs toen de dok mij meerdere malen naar huis stuurde met 17 jaar om maar over een testje heen te piessen, ging k die ook rustig halen.. Net als dat je gewoon condooms moet halen als je wil sexen en geen soa wil.. En hoe langer je wacht hoe moeilijker het evt afbreken is want dat kan ook consequensies hebben in de toekomst, waar je gewoow realistish over moet zijn wanneer je een sexueel actieve vrouw bent..
Oh oh oh wat zijn we toch weer lekker kinderachtig bezig hier TS, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Valt me toch altijd op dat nadat zo'n vraag wordt gesteld, de vraagsteller zelf nergens meer is te bekennen maar er wel altijd behoorlijke discussies op volgen.
Hahaha ik denk soms wel eens dat het een paar pubers zijn die het juist hierom doen dat wij deze discussies gaan voeren en nu behoorlijke lol hebben. Nee nu is het natuurlijk weer zo dat ts niet meer durft te komen Kom op zeg. Iemand zegt alleen dat wij dit niet kunnen zien en dat je gewoon een test moet doen. En vervolgens gaat heel het topic daarover