Ik zit vandaag op 9dpo en heb sinds gisteren last van licht bloedverlies met kleine slijmpropjes. Kan dit innestellingsbloed zijn of heb ik een vroege menstruatie. Mijn cyclus duurt ongeveer 35 dagen.
9DPO klinkt als een innesteling...Maar ik wil je niet te veel hoop geven.. je kunt helaas niet meer dan afwachten.. Soms zooooooooooooooo frustrerend..
Zou innesteling kunnen zijn zo als het klinkt . Als het bloed nu weer weg is ! Verder idd afwachten vrouwen lijven zijn rare dingen .
Ik heb precies hetzelfde en heb hier ook een topic voor aangemaakt. Het zou een innesteling kunnen zijn. Wat Marnat zegt.... Afwachten...
Ik had ook precies hetzelfde, alleen een paar dagen daarna toch ongesteld geworden. Ik vermoed zelf dat het bij mij een innestelingbloeding is geweest. Ik had de dagen ervoor ook steekjes in de lies. Daarna zijn die steekjes ook over gegaan en die kleine bloedingen heeft een aantal dagen geduurd en uiteindelijk is dit een gewone menstrutatie geworden. Ik hoop voor jouw dat het bij jou zo niet gaat verlopen en dat je idd over een week zwanger blijkt te zijn. Lastig hè dat afwachten... Je zit op alle symtonen te letten en dan nog wil dit niks zeggen. Succes allemaal!!!!
Zoals het er nu uitziet is het gestopt, dus hopen dat het een innesttelingsbloeding is geweest. Maar afwachten en geduld hebben.