eisprong voor het eerst niet gemerkt???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nijntje01, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Omdat ik lange onregelmatige cyclussen heb, ben ik een week na mijn miskraam met teunisbloemoliecapsules begonnen, aangezien ik hier vaker positieve dingen over heb gelezen. Ook temperatuur ik, zodat ik zeker wanneer mijn nod is.

Ik ben al een jaar gestopt met de pil en heb altijd wel door wanneer mijn eisprong is, ik heb dan veel slijm, sperma loopt niet meteen uit me, mijn vriend kan makkelijker in mij en het doet minder pijn (sorry voor alle details) en bij de laatste 2 rondes ook buikpijn (was die 2x ook zwanger geworden).

Maar nu is mijn temperatuur al 3 dagen zo hoog hoe die altijd na de eisprong is, terwijl ik geen 1 van de kenmerken van een eisprong heb gehad... Ik kan gewoon niet geloven dat m'n eisprong geweest is :( Nadat het bloeden na m'n miskraam gestopt was, hebben we zo'n 2x per week geklust, we dachten nog even rustig aan te kunnen doen aangezien ik nooit zo vroeg een eisprong heb.

Hebben jullie wel eens onopgemerkt een eisprong gehad terwijl je die normaal altijd opmerkte??? Of zakte jullie temperatuur weer en kwam die eisprong nog?

2. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Ik temperatuur niet, gebruik sinds deze cyclus ovulatietesten.
    Meestal heb ik ook slijmverlies rond mijn eisprong, maar nu was dat precies na mijn eisprong.
    Een vrouwenlichaam zit raar in mekaar als je het mij vraagt!
    In ieder geval veel succes met het zwanger worden, hoop dat je snel een positieve test hebt!
    Liefs x

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Na alle jaren ken ik mijn lichaam erg goed. En meestal voel ik mijn eisprong, maar er zijn best wel eens maanden geweest dat ik helemaal niks merkte.
    Kan gebeuren. Kan natuurlijk ook komen door teunisbloem. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen.

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ja misschien komt het wel door de teunisbloem, ben benieuwd of meer mensen die ervaring hebben.

Vandaag was m'n temperatuur nog steeds hoog. Pfff ik weet zeker dat ik niet zwanger ben geworden, heb wel 2 dagen voor eisprong geklust maar 't was echt niet raak :(

5. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi,

ik dacht mijn eisprong te hebben, omdat ik veel doorzichtig en rekbaar slijmverlies had, buikpijn en een zachte baarmoedermond.
    daarna zere tepels, zoals ik altijd heb na een eisprong.

maar mijn temperatuur ging niet omhoog. dat gebeurde pas een week later, maar toen heb ik totaal geen symptomen van een eisprong gehad.

3 jan. dácht ik dus een ei te hebben, en 15 januari heb ik licht positief getest. maar bij de echo kwam naar voren dat ik toch echt later mijn ei heb gehad, zo rond 8 jan. dat zou de lichte test verklaren. ik heb dus op 7 dpo licht positief getest.

vreemd, maar het kan dus wel. succes!

Deel Deze Pagina