ben ik zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door alexandranuijte, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandranuijte

15 apr 2013
    32
    0
    0
    oosterhout
    was vanochtend aan het douche en zag dat ik een bruine streep onder mijn navel had, ik weet nu niet wat dit is, en of ik dit altijd al had als ik op internet kijk kom ik alleen maar dingen over zwangerschap tegen maar als het daar mee te maken heeft kan je dat nu dan al zien?

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    kan ontpillen zijn en aankomende ongi en mischien zelfs een zwangerschap zijn

ik zou zeggen testten.

de prikpil kan er juist voor zorgen dat het echt lang duurt voordat je een goede cyclus heb dat is het nadeel vd prikpil

3. alexandranuijte

15 apr 2013
    32
    0
    0
    oosterhout
    ik heb sinds augustus geen prikpil meer daarna ben ik met de pil begonnen met stopweken 2x ongesteld geweest en bij eisprong lichte bloeding cyclus 28 dagen nu niks meer 4dagen overtijd veel witte afscheiding ik weet zelf ook niet of dat ik die streep al had ben nu veel meer op mijn lichaam aan het letten gisteren had ik een test gedaan die was negatief ik wacht denk ik nog paar dagen als ik dan nog niet ongesteld geweest ben dan ga ik weer testen misschien eerder als ik mijn geduld niet kan bewaren:)

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb dit vrijwel standaard, vraag me niet waarom. Maar het schijnt een symptoom te kunnen zijn als je het nooit eerder hebt gezien bij jezelf...

5. daisykuh86

6 nov 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben 6 dagen overtijd en had een beetje rozeverlies vandaag. Dat is nu weer weg.
    Ik heb lichte buikpijn, maar niet het ongesteldheidsgevoel.
    Herkennen jullie dit rozeverlies? Wat denken jullie?

6. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb ook lichte, zeurende buikpijn. Ben ook nog steeds in afwachting van mn menstruatie (die hopelijk niet komt!) Rozeverlies kan helaas ook nog alle kanten op.

7. alexandranuijte

15 apr 2013
    32
    0
    0
    oosterhout
    Zaterdag helaas ongesteld geworden.... Volgende keer beter

8. migske

migske Niet meer actief

:( he balen meid! Zo zie je maar hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden grrr
    Op naar de volgende ronde...

9. alexandranuijte

15 apr 2013
    32
    0
    0
    oosterhout

Deel Deze Pagina