dag lieve mensen.. mijn vraag is of ik zwanger ben? ik heb namelijk dit. Pil doorgeslikt (1 strip doorgeslikt) werd ondertussen wel een beetje ongesteld. Ongesteld geweest op ong 25 april Pil gestopt op dinsdag 19 mei. dus pauze Een bloeding gehad op 22 mei heb amper een tampon ingehad. Ook geen menstruatiepijn.. dus ik heb niet echt een menstruatie gehad.. ik wil nu 2 weken wachten want dan moet mijn volgende menstruatie zijn. wat denken jullie kunnen jullie mij helpen? groetjes marielle
Tja...heb je er al een test tegenaan gegooid? Dat zou ik dan toch doen...het is niet waarschijnlijk dat je door de pil heen zwanger wordt, maar het kan wel...Succes!
ik denk idd dat niemand je hier iets over kan vertellen en dat je het beste een testje kan doen groetjes
kan ook gewoon zijn dat je lichaam wat van slag is omdat je de pil heb doorgeslikt. Even een testje doen dat weet je meer denk ik. Maar schat de kans klein
Niemand kan zoiets zeker zeggen, het enige wat je zekerheid kan bieden is een test. Er zitten hier geen waarzeggers of mensen met een glazen bol. Liefs, Duveldraakje