hoi, Ik ben Mariska en nieuw hier ik ben 32 en al moeder van een prachtige dochter van zeven. Nu waren mijn partner en ik absoluut niet bezig met zwanger worden. Eigenlijk niet eens over nagedacht. Nu zit ik momenteel vier dagen voor mijn maandelijkse periode en ben ik eigenlijk ongelooflijk nerveus. twee dagen geleden kreeg ik een soort van vlinders in mijn buik gevolgd door steken en uit het niets dacht ik; volgens mij ben ik zwanger geen idee waar de gedachte ineens vandaan kwam. wel heb ik nu pijnen maar net even anders dan normaal op maandbasis. ik ben al drie dagen ongelooflijk misselijk en ik was zelfs zo stom om een test te kopen en te doen die natuurlijk hartstikke negatief was. hoe dichter ik bij mijn ongesteldheid kom, hoe nerveuzer ik word. ik heb nog steeds die 'vlinders'in mijn buik en nog steeds geen idee waarom ik dat ineens dacht. heeft iemand anders ook weleens zo'n ongepland voorgevoel uit het niets gehad. kan je dat zelf ineens zomaar uit het niets zo duidelijk weten? het is heel apart, voornamelijk omdat wij er dus helemaal niet mee bezig zijn...
nee, ook geen anti conceptie inderdaad maar gewoon echt er niet mee bezig geweest niets om het tegen te gaan, niets om het te bevorderen. niet gedacht aan zwanger worden. we hebben alles prima voor elkaar en als we een 'cadeautje' krijgen is dat prima maar we hebben ons er verder niet mee bezig gehouden. ik begrijp niet waarom ik midden op de dag zomaar uit het niets dacht 'ik ben zwanger'. dat zou logischer zijn als ik echt probeerde zwanger te worden. excuses voor het onsamenhangende van mijn verhaal, ik kan het denk ik niet zo goed uitleggen
Als je niets gebruikt, kun je in principe zwanger zijn. Spannend hoor! Sommige vrouwen voelen het inderdaad aan.
behoorlijk spannend inderdaad en des te meer ik erover nadenk des te meer ik het eigenlijk een beetje begin te hopen nu...
Ik herken het gevoel van vlinders in je buik. Ik had dat vorige week in ene, ik heb morgen mijn NOD en heb nog niet getest, ga morgen testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Maar heb wel al aantal dagen menstruatiekrampjes dus ben heel bang dat ik gewoon ongesteld ga worden....
ik heb gisteren een test gedaan, heel licht streepje volgens mij maar ben er niet helemaal zeker van. vannacht ineens een ontzettende buikpijn, overgeven erbij en vervolgens ben ik - bij wijze van spreke - compleet leeggebloed, donkerder dan normaal bij menstruatie en iets te vroeg ook. ik zal over een paar dagen nog eens testen maar ik ben bang dat er inderdaad iets zat (gezien het lichte streepje) en dat het niet goed is gegaan ik zit er nu toch hard over te denken het toch te gaan bespreken hier aangezien ik me wel erg prettig voelde bij het idee van nog een bengeltje @missdee, bij mijn dochter had ik dit niet. ik ging toen testen omdat ik geen sigaretten meer lustte haha dat was een heel vreemd iets namelijk.