Pffff.. Ik weet het even niet meer

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lauraw25, Sep 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lauraw25

Lauraw25 Actief lid

Dec 8, 2012
    290
    1
    0
    Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik zijn eind November gestopt met de pil, want wij willen graag zwanger worden.. Mijn cyclus is onregelmatig en ik merk dat ik gelijk gevoelige borsten krijg na de mogelijke eisprong.. Ik merk voor mijn eisprong nooit vruchtbaar slijm op.. Ik ben zowat droog heel de cyclus lang, behalve als ik menstrueer.. Moet je vruchtbaar slijm hebben?
    In November/December mogen we eindelijk naar de dokter, want dan hebben we het een jaar geprobeerd.. Het liefst zou ik al morgen gaan. Ik zit op cd 16 en heb weer gevoelige borsten.. Dan denk ik meteen weer niet gelukt :) ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar het lukt me gewoon niet.. Overal word ik met kleine kinderen geconfronteerd.. Ik ben zelf kleuterjuf, collega's raken zwanger.. Ik wil het ook zo graag.. Ik huil vaak omdat ik zo bang ben dat ik geen kinderen kan krijgen..

Wie herkent mijn verhaal? Wie is eerder naar de dokter gegaan dan pas na een jaar? Is er iemand hier die altijd gevoelige borsten kreeg na de eisprong en de ene keer dat je zwanger was ook?

Ik hoor het graag.:)

2. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ikzelf niet, maar ik lees dat als je een erg onregelmatige cyclus hebt, dat je dan wel eerder mag. Ik zou het gewoon proberen!
    Ik hoop dat je snel een wondertje in je buik hebt! Succes!

3. Meg

Meg Bekend lid

Feb 10, 2013
    781
    85
    28
    Ik herken het wel. Na mijn eisprong heb ik direct pijnlijke borsten tot mijn menstruatie. Om gek van te worden! Auw!

Zelf ben ik +- 4 oktober 2012 gestopt met de pil en tot op heden geen zwangerschap. In juni was ik bij de dokter voor een uitstrijkje en het gesprek aangegaan waarom het zo lang duurt. De gynaecoloog (die mijn slechte uitstrijkje heeft behandeld) gaf aan dat mijn pijnlijke menstruatie en een acute blindedarmontsteking een probleem kunnen vormen. Zodoende kon ik al eerder een verwijsbrief krijgen.

Maar goed... 1 aug gebeld voor de verwijsbrief (toen mocht het pas) en 18 sept mag ik naar het ziekenhuis. Duurt dus allemaal erg lang...

Mijn advies is dan ook om even langs de dokter te gaan en het gesprek aan te gaan. Sinds die afspraak, en eigenlijk daarvoor, ben ik iig een stuk rustiger geworden. De uitslagen van de onderzoeken zullen lang duren en vast niet allemaal goed zijn maar hulp is iig onderweg. Hopelijk voor jou ook snel!

Share This Page