Hoi, Mijn vraag is wanneer je eisprong kunt hebben? Kan dat gedurende het grootste deel van de cyclus gebeuren of eigenlijk altijd ergens op de helft Vd cyclus (dus bij 28 dagen op dag 14 ongeveer en bij 35 dagen op dag 19 ongeveer?)? Ik zit nu op dag 43 van m'n cyclus maar ben nog niet ongesteld (heb nog steeds wittige/doorzichtige afscheiding dus er is ook geen beginnende menstruatie). Nu heb ik wel een onregelmatige cyclus maar toch begint ie wel weer lang te duren. Heb gisteren negatief getest. Kan t nu ook zijn dat ik bijv. Pas vorige week of 1,5 week geleden een eisprong heb gehad ipv 3/4/5 september wat mijn app aangeeft bij een gemiddelde cyclus deze maand van 35 dagen? Hebben NL wel onveilig gevreeƫn maar heb geen id wanneer mijn eisprong was.
Volgens mij is dat bij onregelmatige cyclus verschillend. Ik heb ook een onregelmatige cyclus (zie handtekening) vandaar dat ik deze ronde met ovutesten ben begonnen en had een knaller op cd 18 (kijk maar in mijn fotoalbum). Maar je lf kan ook lang zijn. Maar ik lees met je mee
Oja ik zie t. Ja dat kan idd ook nog dat de lf lang is. Nog maar ff weekje afwachten dan denk ik..! Heb ook geen ovu testen gebruikt nog dus vraag me af op welke dag m'n eisprong heeft kunnen vallen.. Maar dat kan dus heel erg verschillen?
Ik ga volgende maand misschien ook eens ovu testen gebruiken, ben wel benieuwd wanneer en of ik een eisprong heb Nu eerst maar eens wachten op de menstruatie.. :-/